Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@11:08:06 GMT

ستاره‌های کشتی دنیا در لیگ ایران!

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۲۹۷۷

ستاره‌های کشتی دنیا در لیگ ایران!

خبرگزاری مهر: پس از پایان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی و فروکش کردن موج تبلیغاتی این مسابقات، حالا نوبت به انتشار اخبار ضد و نقیض از جذب کشتی‌گیران نامدار خارجی رسیده است.

در حالی که تمامی نقاط ایران مدتهاست با موج جدید ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و هر روز شاهد اخبار تأسف‌باری از مرگ و بیماری هموطنان هستیم، صحبت از جذب کشتی‌گیران خارجی و سفر آنها به ایران کمی دور از ذهن و عجیب به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خصوص خبر جذب احتمالی عبدالرشید سعدالله یف روسی با کوله باری از عناوین جهانی و المپیک که حضورش در لیگ کشتی ایران با توجه به محدودیت‌های سفر به دلیل کرونا آن هم در آستانه حضور در مسابقات جهانی و المپیک، چندان امکان پذیر نیست.

هر چند اگر از بحث کرونا و محدودیت‌های مختلف این ویروس نیز بگذریم، هزینه جذب این ستاره کشتی جهان با توجه به افزایش بی سابقه قیمت دلار در ایران، نه تنها هیچ توجیه اقتصادی و تبلیغاتی ندارد، بلکه دلیلی غیرمنطقی برای خروج ارز از ایران حتی توسط اسپانسرهای مالی خصوصی است.

به عقیده بسیاری از اهالی کشتی، انتشار اخبار گوناگون از ستاره‌های کشتی جهان مبنی بر حضور در لیگ ایران، آن هم در شرایط نامطلوب کنونی، فقط شایعه‌ای با هدف تبلیغات و گرم کردن تنور لیگ کشتی است که اهداف دیگری به جز رشد و اعتلای کشتی را به همراه دارد.

البته در سالهای گذشته شاهد حضور کشتی گیران نامدار خارجی در لیگ ایران بودیم که در برخی موارد، ثمرات مختلفی برای کشتی ایران داشت، اما در این مقطع زمانی با توجه به مشکلاتی که از هر سو ورزش و اقتصاد ایران را محاصره کرده، این ادعا بیشتر شبیه به یک شوخی است که با هدف تبلیغات، ساخته و پرداخته می‌شود.

هر چند این امکان هم وجود دارد که شاید پیشنهاد وسوسه‌انگیز دلاری برخی تیم‌های متمول لیگ برتر تا حدی بتواند ستارگان خارجی کشتی را با تمام خطرات و محدودیت‌های کرونایی به ایران بیاورد که البته طرح این ادعا نیز از حرف تا عمل، فاصله زیادی دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: ستاره های کشتی دنیا لیگ ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره

به گزارش "ورزش سه'"، خسوس کروز سرمربی تیم ملی والیبال کوبا که یکی از رقیبان تیم ملی والیبال ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی برای کسب سهمیه المپیک است لیست بازیکنان خود را برای لیگ ملت‌های والیبال معرفی کرد که در این لیست سیمون روبرتلندی کاپیتان این تیم نیز حضور دارد و به تیم ملی طبق قولش بازگشته است.

اسامی بازیکنان به تفکیک پست‌ها
پاسورها: آندره گویده، کریستین توندیکه، خولیو گومز و لیوان تابودا

قطر پاسورها: خسوس هررا،الخاندرو گونزالز، کارلوس چارلز، میشاییل سانچز و خوزه رومرو

دریافت‌کننده‌ها: میگل آنخل لوپز، مارلون یانت هررا، ملگارخو، خوزه گوتیرز، برایان کامینو، خولیو کاردناس و یوسنیل مارتی

سرعتی‌زن‌ها: روبرتلندی سیمون، خاویر کونسپسیون، آلکسیس ویلسون، رومی آلونسو و ژوزه آلوارز

لیبروها: رومان گارسیا آلوارز و آلاین سالاس

تیم ملی در سومین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال به مصاف کوبا خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • بانکداران خارجی در راه عربستان | کاکائو چه چالشی برای دنیا ایجاد کرد؟
  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • توجه ویژه صنعت هسته‌ای به فناوری‌های روز دنیا