Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مسابقات بین المللی امنیت سایبری فتح پرچم دانشگاه رازی کرمانشاه با قهرمانی تیمی از کشور نروژ به پایان رسید.

آرزو حسنی مدیر اجرایی این مسابقات در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری اختتامیه مسابقات بین‌المللی فتح پرچم، اظهار کرد: این مسابقات ساعت 9 صبح روز دوشنبه(5 آبان) با حضور تیم هایی از داخل و خارج از کشور به شکل آنلاین شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تعداد تیم های شرکت کننده در این مسابقات را 612 تیم اعلام کرد و گفت: از این تعداد 103 تیم ایرانی و مابقی از کشورهای مختلف دنیا بودند.

مدیر اجرایی مسابقات بین المللی فتح پرچم اضافه کرد: برای تیم های شرکت کننده در این مسابقات 57 چالش در 10 حوزه طراحی کردیم که چالش های طراحی شده در حوزه امنیت اندروید، پنهان کاری، جاسوسی محترمانه، تسخیر، رمزنگاری، جرم شناسی، امنیت سیستم های کنترل صنعتی، امنیت شبکه، مهندسی معکوس و امنیت وب بودند.

وی تصریح کرد: پس از پایان دو روز رقابت تیم های شرکت کننده، اختتامیه مسابقات همزمان با گرامیداشت روز پدافند غیر عامل به شکل آنلاین برگزار شد و تیم های برتر معرفی شدند.

حسنی برنده این رقابت ها را تیمی از کشور نروژ معرفی کرد و گفت: همچنین یک تیم از ایران نایب قهرمان شد و تیم هایی از نروژ و لهستان در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در بین 103 تیم ایرانی شرکت کننده هم تیم IrNoobs با داشتن بیشترین امتیاز به مقام اول رسید و تیم های TMU و NaRazi در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

مدیر اجرایی مسابقات بین المللی فتح پرچم دانشگاه رازی گفت: در مراسم اختتامیه این مسابقات تیم های برگزیده نظرات و پیشنهادات خود را به ما ارائه کردند و از سطح کیفی مسابقات هم راضی بودند.

وی افزود: همچنین در این مراسم عنوان شد که پلتفرم بومی این مسابقات که در مرکز آپا دانشگاه رازی تولید شده، بزودی بصورت عمومی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

این سومین دوره مسابقات فتح پرچم دانشگاه رازی است که امسال برای اولین بار به شکل بین المللی برگزار شد.

انتهای پیام 
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه رازي كرمانشاه امنیت سایبری مسابقه فتح پرچم دانشگاه رازی شرکت کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم تکواندوی سمنان به مسابقات بین المللی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این تیم شامل ۲۰ تکواندو کار دختر و پسر به همراه ۴ مربی و سرپرست است که از ۲۷ تا ۳۱ فروردین در مسابقات بین المللی بخش پومسه هانمادانگ تکواندو کیش حضور دارند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 

دیگر خبرها

  • درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس
  • اعزام تیم تکواندوی سمنان به مسابقات بین المللی
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • زندگی عادی و آرام مردم استان اردبیل زیر پرچم امن و مقتدر ایران اسلامی
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه رازی در حمایت از وعده صادق
  • رقابت بیش از ۴۰۰ تیم در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • حمایت دانشگاهیان دانشگاه رازی کرمانشاه از پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه‌های تهران در حمایت از «وعده صادق»
  • صعود رود و سیتسیپاس به فینال مسترز موناکو
  • تهران، فاتح مسابقات سافت بال قهرمانی ایران شد