Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه امام جمعه هرسین گفت: اهانت مکرون به ساحت پیامبر اسلام(ص) نشان از احساس خطر دشمنان از رشد اسلام دارد.

حجت الاسلام محمدحسین اجرایی در گفت و گو با ایسنا، ضمن محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اسلام(ص)، اظهار کرد: یکی از مهمترین دلایل این نوع هتک حرمت کردنها به عصبانیت سران کشورهای اروپایی از رشد اسلامگرایی در غرب بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرایی تاکید کرد: دشمنان از گسترش اسلام در غرب هراس دارند و به همین دلیل به دنبال راه هایی برای جلوگیری از گسترش این دین الهی هستند که بدترین راه را برای ضربه زدن به اسلام در اهانت های اخیر مکرون رئیس جمهور روسیاه فرانسه شاهد بودیم.

امام جمعه هرسین سپس با تاکید بر اینکه سکوت مسلمانان در برابر اهانت های هتاکانه مکرون جایز نیست، تصریح کرد: سکوت در برابر اینگونه هتاکی ها می‌تواند شرایط را برای تکرار اهانت به مقدسات مسلمانان فراهم کند.

اجرایی در ادامه بهترین برخورد در  برابر هتاکی به پیامبر مهربانی را کار فرهنگی برای گسترش اسلام عنوان کرد و افزود: به نظرم اقداماتی مثل نامه رهبری به جوانان فرانسه می‌تواند زمینه گسترش اسلام را در غرب مهیا کند تا انشاالله شاهد موج گرایش جهانیان به اسلام باشیم.

وی ادامه داد: خود پیامبر اکرم(ص) در زمان حیات مبارکشان در برخورد با اهانت ها، به‌جای برخورد سلبی و مقابله به مثل سعی می‌کردند با اخلاق و رفتار خوب هتاکان را از رفتار خود شرمنده کنند و امروز هم بهترین برخورد با هتاکان به ساحت نورانی پیامبر مهربانی برخورد مشابه پیامبر عظیم الشان اسلام  است.

اجرایی در ادامه با اشاره به ظرفیت های فضای مجازی، گفت: با استفاده از این ظرفیت ها می‌توان پیام اسلام را به جهانیان مخابره کرد و آنها را با جاذبه های این دین آسمانی آشنا کرد و شاهد موج گرایش جهانیان به اسلام بود.

اجرایی تاکید کرد: اگر مسلمانان در سایه اتحاد و در فضایی منطقی زیبایی های اسلام را به جهانیان بشناسانند، شاهد فراگیر شدن دین اسلام در دنیا خواهیم بود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها هفته وحدت اهانت به پیامبر اسلام هرسین كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرسرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس شهدای عزیز درس شجاعت، مردانگی، تحمل در مقابل شرایط سخت، ظلم ستیزی و مبارزه با ظالمین را به ما آموختند و امثال شهید قرنی‌ها در دفاع مقدس کم نبودند.

بنابر روایت ایسنا، معاون اجرایی ارتش گفت: شهید قرنی در دوران شاه از تمام زیبایی‌ها و تعلقات مادی گذشت و یک تنه در مقابل فساد دستگاه طاغوت ایستادگی کرد، به دنبال این ایستادگی بود که از ارتش اخراج و زندانی شد.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ایشان را به عنوان اولین رئیس ستاد مشترک ارتش برگزیدند و در همان مدت زمان اندک فرماندهی کل ارتش با قاطعیت در مقابل تجزیه‌طلبی‌های غرب کشور ایستاد.

امیر سرتیپ محمودی خاطرنشان کرد: در استمرار مبارزات شهدایی همچون شهید قرنی امروز شاهدیم که غزه در مقابل همه دنیا ایستادگی می‌کند و در شرایط محاصره دست از آرمان‌های خود برنمی‌دارد.

وی افزود: یک ارتش موفق و حافظ امنیت کشور باید از نیروهای مومن و متدین بهره ببرد که الحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران به تأسی از حضرت امام خمینی(ره) چنین کادرسازی برای خود رقم زده است.

امیر سرتیپ محمودی بیان کرد: حضور تعیین کننده یک فرمانده در صحنه نبرد مابقی نیروهای نظامی را برای تحرک و اقدام موثر آماده می‌کند، شهیدان بابایی، قرنی، سلیمانی، صیاد شیرازی و باقری چنین فرماندهانی بودند.

معاون اجرایی ارتش در پایان تصریح کرد: الحمدالله بسیاری از جوانان کشورمان به تأسی از فرماندهان شهید خود آمادگی کامل برای مقابله با همه تهدیدات را دارند و در صورت بروز تهدید با قاطعیت به تهدیدات پاسخ خواهند داد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898790

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • تداوم موقعیت جنگی تنها راه بقای نتانیاهو در قدرت / کابینه اسرائیل در حال از هم پاشیدن است
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • اخترفیزیکدانان معمای ویژگی قلبی شکل در سطح پلوتو را حل کردند
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند