Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@20:47:08 GMT

انقلاب اسلامی منادی وحدت در جهان است

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۳۱۹۴

انقلاب اسلامی منادی وحدت در جهان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت: انقلاب اسلامی منادی وحدت و زمینه‌ساز امت واحده در جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آزادشهر، حجت‌الاسلام سید علی طاهری در نشست معاون توسعه دانشگاه آزاد اسلامی کشور با روسا و کارکنان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان که در واحد آزادشهر برگزار شد با اشاره به هفته وحدت اظهار کرد: وحدت شیعه و سنی در طول پیروزی و تشکیل انقلاب اسلامی سبب شده تا این وحدت زبانزد مردم سایر کشورها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما منادی وحدت در جهان بوده و زمینه‌ساز تشکیل امت واحده اسلامی است و می‌تواند سبب ترویح اسلام ناب محمدی در جهان شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با اشاره به راه‌اندازی پروژه‌های دانش‌بنیان توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گلستان در راستا حمایت از پروژه‌های پژوهشی و دانش‌بنیان اقدام به ایجاد گلخانه در گرگان کرده است.

طاهری مطرح کرد: گلخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان به مساحت 57 هزار متربع با سرمایه‌گذاری بیش از 12 میلیارد تومان از سال 1394 در راستای پروژه‌های پژوهشی آغاز به فعالیت کرده است.

وی مطرح کرد: این گلخانه مجهز به سیستم آبیاری نوین بوده و در حال حاضر ماهانه حدود 300 میلیون تومان درآمد دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان تبیین کرد: در این گلخانه بذر گل‌ها،  درختچه و گیاهانی که مصرف آب زیاد ندارند تولید، پرورش و به فروش می‌رسد و تاکنون با تولیدات خود در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور یافته است.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانش بنیان علی طاهری انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گلستان دانشگاه آزاد اسلامی گلستان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است

سرهنگ محسن جعفری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش الگوساز سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: رویش سرداران بزرگ و شهدای عزیز در سپاه پاسداران به عنوان الگوی تمام عیار جامعه قلمداد می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه سپاه مظهر عدالت خواهی، ظلم ستیزی و استکبارستیزی است، گفت: سپاه آینه تمام نمای دفاع از مظلومین جهان است.

جعفری با بیان اینکه آرمان خواهی سپاه در دفاع از مظلومان همانند خاری در چشم جبهه استکبار است، اضافه کرد: اقتدار و صلابت سپاه سبب شده تا استکبار از این نیروی مردمی بهراسد.

وی به تشریح دستاوردهای سپاه در عرصه‌های مختلف پرداخت و افزود: سپاه در همه عرصه‌های فرهنگی، نظامی، اجتماعی و مقابله با جنگ نرم و سخت دشمن حضوری فعال و مؤثر دارد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به شاخصه‌های منحصر به فرد پاسداری در سپاه بیان کرد: عبودیت، معنویت، تقوا، ولایت محوری، غیرت دینی، تکلیف گرایی، بصیرت و اقدام به موقع، شریعت مداری و ارزش محوری تنها بخشی از شاخصه‌های پاسداری است.

جعفری با اشاره به اجرای مو به موی منویات مقام معظم رهبری توسط پاسداران اضافه کرد: پاسداران با زبان، با عمل و با تقدیم جانشان فریضه جهاد تبیین را به منصه ظهور می‌رسانند.

وی با اشاره به تقدیم بیش از ۳۰۰ هزار شهید گلگون کفن افزود: شهدا جانشان را فدا کردند تا یک وجب از این خاک به دست دشمن نرسد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص سپاه بیان کرد: سپاه پاسداران نیروی مطالبه گر، تأثیرگذار و مردمی است.

جعفری با بیان اینکه سپاه خودش را جان برکف و فدایی مردم می‌داند، گفت: حضور میدانی پاسداران در عرصه‌های مختلف نظیر سیل، زلزله و دیگر بخش‌ها در خط مقدم بوده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسدار انقلاب اسلامی است، افزود: سپاه حامی و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه پاسداری یک فرهنگ ناب است، گفت: فرهنگ مقاومت نماد و الگوی طلایی است که به دنیا صادر شده است.

جعفری، پیشرفت‌های سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف را وصف ناشدنی خواند و بیان کرد: محدودسازی سپاه از سوی دشمنان به دلیل پیشرفت‌هایش در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است، افزود: دستاوردهای سپاه مایه اقتدار، آبرو و عزت مندی انقلاب اسلامی است.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار است، گفت: پاسداران و بسیجیان با اقتدار گوش به فرمان ولی و رهبر خود هستند و خدمت به مردم را در سرلوحه امور خود قرار داده اند.

کد خبر 6083923

دیگر خبرها

  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • عملیات «وعده صادق» موجب غرور و شعف ملت ایران شد
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است