Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: طی پنج روز آینده جوی آرام و پایدار برای بیشتر نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود. از این رو انتظار می‌رود طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۱۱ و ۱۲ آبان) بر غلظت آلاینده‌ های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزوده شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: طی سه روز آینده افزایش دما بین ۴ تا ۷ درجه سانتیگراد در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و شمال شرق کشور رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران‌ فردا (۱۰ آبان) صاف با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۶ آبان ماه) صاف و در بعضی ساعات همراه با غبارمحلی با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هواشناسی آلودگی دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد

مهدی کریمی کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش  ۲ تا ۳ درجه دمای‌هوا در استان، گفت: میزان بارندگی‌ها نیز در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱ تا ۴ میلی‌متر نوسان داشت که بیشترین مقدار در ارومیه با ۴ میلی‌متر بود و این روند تا روز سه‌شنبه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های رگباری امروز دوشنبه و روز سه شنبه نیز ادامه دارد، افزود: طبق پیش‌بینی‌ها در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد ولی در شبانه روز گذشته گزارشی رسمی از ایستگاه‌ها در این زمینه نداشتیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی ادامه داد: وزش باد نیز طبق پیش بینی‌ها همچنان تداوم دارد و بیشترین سرعت وزش باد با ۵۰ کیلومتر برساعت در اشنویه و نقده گزارش شده است.

وی با اشاره به دمای‌هوای استان در ۲۴ ساعت‌گذشته، اضافه کرد: شهرستان ارومیه دمایی بین مثبت ۹ و ۲۳ درجه سانتی‌گراد داشت و شهرستان پلدشت به عنوان گرم‌ترین شهر دمای مثبت ۲۹ درجه را داشت، خنک‌ترین شهر استان هم تکاب با دمای مثبت ۴ درجه سانتی‌گراد بود.

کریمی با بیان اینکه احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها نیز برای ۲ روز اتی پیش‌بینی و در هشدار صادره توصیه‌های لازم ارائه شده، افزود: از شهروندان درخواست می‌شود در این ایام از تردد در اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه منطقه اثر این سامانه همه مناطق استان است، گفت: آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران، اجتناب از سفر‌های غیر ضروری و تردد‌های شهری و جاده‌ای نیز لازم است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه لازم است کشاورزان نیز به توصیه‌های کارشناسان این بخش توجه کنند، در ادامه گفت: انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف نیز از جمله توصیه‌های داده شده برای این روزها است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی
  • پیش بینی وضع آب و هوا تا پنجشنبه/ ادامه رگبار و رعدوبرق در کشور