Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خزانه‌داری آمریکا شب گذشته از اعمال تحریم‌هایی جدید علیه اشخاص و نهادهای ایرانی خبر داد، تحریم‌هایی که به اذعان کارشناسان غربی دیگر چندان تاثیر اقتصادی و مالی برای ایران ندارد.

به گزارش ایسنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز گذشته با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم علیه حسین فیروزی آرانی (ارتباط با بازرگانی کالای باختر)، امیرحسین بحرینی (ارتباط با شرکت پلیمر آریا ساسول)، مرتضی مصطفی‌منیر (ارتباط با شرکت کشتیرانی و نفتکش استریت شیپ بروکر)، رمضان اولادی (ارتباط با شرکت پتروشیمی کیوان) و لین نا وی (ارتباط با شرکت Binrin) در لیست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۱۱ نهاد پلیمر آریا ساسول (ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس)، شرکت بازرگانان کالای بختر، شرکت Binrin (ارتباط با شرکت پلیمر آریا ساسول)، هلدینگ انرژی Elfo (ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس)، شرکت Glory Advanced (ارتباط با شرکت پترویشیمی تریلیانس)، شرکت Jane Shang (ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس)، هلدینگ انرژی Jiaxing (ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس)،  شرکت پتروشیمی کاویان، شرکت پتروشیمی مروارید (ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس)، شرکت Sibshur (شرکت پتروشیمی تریلیانس) و شرکت Strait Shipbrokers در لیست تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفته‌اند.

لینک کوتاه: asriran.com/003A4A

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تحریم آمریکا ایران ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی

به گزارش "ورزش سه"، شروین اسبقیان پیرامون واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال می‌گوید: واگذاری این دو باشگاه مردمی که جزو مفاخر ورزش هستند و افتخاراتی برای کشور کسب کرده‌اند، در دست سازمان خصوصی‌سازی است و آنها کار را به صورت جدی دنبال می‌کنند، اما سوم اردیبهشت ماه به عنوان روز واگذاری تعیین شده است.

وی افزود: همانطور که استحضار دارید یکی از آرزوهای دیرینه هواداران بود که تکلیف این دو باشگاه مشخص شود. در دولت‌های قبل اتفاق خاصی نیفتاد، اما در دوره‌ای که آقای هاشمی حضور دارند، بسیار جدی پیگیری کردند و شخص آقای رئیس جمهور هم ورود کردند. روزش مشخص شده و قطعا پیگیری و دنبال می‌شود و سازمان خصوصی‌سازی هم پیگیر است. مشکل خاصی وجود ندارد.

او در مورد احتمال واگذاری به کنسرسیوم بانکی و همچنین پتروشیمی پاسخ داد: اینها صحبت‌هایی است که در فضای مجازی مطرح می‌شود، اما روز واگذاری که سوم اردیبهشت ماه است، مشخص خواهد شد که کدام تیم به کدام مجموعه واگذار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • نفت ایران بار دیگر تحریم خواهد شد؟
  • سالیوان: تحریم‌های جدیدی در زمینه موشک‌ها وضع می‌کنیم
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم
  • وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است
  • آکسیوس: آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند
  • سربازان مشمول بخوانند
  • سرمایه‌داران بزرگ برای خرید استقلال پیشقدم شدند؛ خریداران استقلال چه شرکت‌هایی هستند؟