Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:19:24 GMT

مرد ۴۵ ساله بر اثر سقوط از صفه جان باخت

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۳۲۸۷

مرد ۴۵ ساله بر اثر سقوط از صفه جان باخت

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط از کوه صفه اظهار داشت: این حادثه ساعت ۷ و ۳ دقیقه بامداد امروز به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: در این حادثه مرد ۴۵ ساله در محدوده تخت سیاوش به پایین کوه پرتاب شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات کوهستان از ایستگاه شماره ۱۲ برای این حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: متأسفانه فرد حادثه دیده قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: عدم آشنایی به فنون کوهنوردی، نداشتن تجربه و تجهیزات لازم، صعود از مسیرهای صعب العبور و عبور ممنوع، انتخاب زمان نامناسب برای صعود، شرایط جوی ناپایدار و انجام رفتارهای پرخطر عامل اصلی سقوط از ارتفاعات است و لازم است شهروندان با رعایت تمام موضوعات ایمنی به کوهنوردی بپردازند.

کد خبر 5059623

منبع: مهر

کلیدواژه: کوه صفه آتش نشانی شهرداری اصفهان سقوط از بلندی مرگ و میر ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر شهرکرد توهین به پیامبر نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه مواد مخدر هفته ناجا پدافند غیرعامل اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش‌نشانی در شهرکرد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: در ماه گذشته ۶۵ مورد ماموریت توسط پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، عنایت‌الله راهنورد اظهار کرد: طی فروردین سال‌جاری آتش‌نشانان به ۶۵ مأموریت، شامل ۲۰ مورد اطفا حریق و ۴۵ مورد امداد و نجات اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: طی ماه گذشته، کل پرسنل عملیاتی مستقر در پنج ایستگاه در این حوادث به شهروندان شهرکرد خدمات‌رسانی کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد، اضافه کرد: در این حوادث دو مورد فوتی و ۱۸ مورد مصدوم ثبت شده است.

کد خبر 746496

دیگر خبرها

  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش‌نشانی در شهرکرد
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان
  • انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج اصفهان