Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@09:04:24 GMT

فرزاد جعفری به فولاد خوزستان برگشت(عکس)

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۳۳۲۸

فرزاد جعفری به فولاد خوزستان برگشت(عکس)

مدافع راست بهبهانی با انتشار متنی، خبر از بازگشت خود به جمع فولادی‌ها داد.

به گزارش ورزش سه، فرزاد جعفری مدافع فصل قبل تیم فولاد خوزستان که مدتی در تمرینات تیم گل‌گهر سیرجان حضور داشت در نهایت در این تیم با مشکل مواجه شد و علی‌رغم پیشنهاد بالای مالی سیرجانی ها جدا شد. در فصل نقل و انتقالات اما صحبت‌هایی درباره پیوستن این بازیکن به بعضی تیم‌های پایتخت و شهرستانی شنیده شد اما طبق مطلب اخیری که او در اینستاگرام شخصی اش منتشر کرده، وی پس از بخشش از سوی مدیریت و کادرفنی به فولاد بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جعفری در صفحه اینستاگرام شخصی خود با انتشار متنی از  سعید آذری، جواد نکونام، همبازیان و هواداران فولاد بابت اتفاقات فصل قبل عذرخواهی کرد و غیبتش از جمع فولادمردان را یک تجربه تلخ اما عبرت آموز دانست و نوید یک فصل درخشان را به همراه تیم فولاد در مسابقات آتی داد.

 

متن منتشر شده در صفحه اینستاگرام جعفری به شرح زیر است:

 

فرزاد جعفری نقل و انتقالات 1399 فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرزاد جعفری نقل و انتقالات 1399 فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانگرایی ویسی در مسابقه درون خانوادگی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان عصر امروز(چهارشنبه) طی دیداری دوستانه و درون خانوادگی مقابل فولادنوین به میدان رفت.

عبدالله ویسی سرمربی فولاد در این بازی دوستانه و به خصوص از ابتدای نیمه دوم تعداد زیادی از بازیکنان جوان را به زمین فرستاد تا بتواند بیشتر نسبت به توانایی‌های فنی آنها آگاهی پیدا کند و این نفرات را هم در شرایط مسابقه قرار بدهد.

در نهایت این بازی دوستانه و درون خانوادگی با برتری دو بر یک فولادنوین خاتمه یافت و محمد علی‌نژاد گل فولاد خوزستان را به ثمر رساند.

فولادی‌ها برنامه‌‌های آماده‌سازی خود را در روزهای آینده نیز ادامه خواهند داد؛ در این برنامه دو بازی دوستانه دیگر هم گنجانده شده که دیدار بعدی روز شنبه 11 فروردین با صنعت نفت آبادان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جوانگرایی ویسی در مسابقه درون خانوادگی(عکس)
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • بازگشت محمد آبشک به خوزستان
  • هافبک فولاد آبی‌پوش شد
  • ویسی مثل قهرمان‌ها به تیم محبوب برگشت (عکس)
  • «پینگ پنگ» اینستاگرامی احساسات و روان مردم توسط دو سلبریتی!
  • دیدار دوستانه فولاد خوزستان در هشتم فروردین
  • انصاری: منظورم از آن حرف‌ها مردم خوزستان نبود
  • آب باران، خانه ستاره‌های فولاد را برداشت!