Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سازمان الحشد الشعبی عراق در بیانیه ای اعلام کرد: فرماندهی محور دیاله در الحشد الشعبی تلاش هسته های تروریستی داعش برای نفوذ و حمله به غیرنظامیان در روستای «الغایه» در منطقه «لجولاء» را خنثی کردند.

این بیانیه افزود: این درگیری نیم ساعت طول کشید و در آن از سلاح های سبک، نیمه سبک و خمپاره انداز استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحشد الشعبی در بیانیه پنجشنبه شب خود افزود: در این عملیات دو نیروی واحد ویژه فرماندهی محور دیاله در الحشد الشعبی زخمی شدند و منطقه تحت کنترل درآمد.

انهدام ۴ مقر داعش و دستگیری ۵ تروریست

 ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق از انهدام چهار مقر تروریست ها در استان کرکوک در شمال این کشور خبر داد.

در بیانیه این ستاد آمده است: نیروهای مشترک دستگاه اطلاعات و پلیس فدرال به مقرهای تروریست ها در ناحیه الرشاد در بخش داقوق حمله و ۴ مقر آنها را منهدم کردند.

براساس این بیانیه، این مقرها حاوی بمب و مواد منفجره و موشک های کاتیوشا بود.

همچنین فرماندهی ستاد عملیات استان الانبار از دستگیری پنج تروریست در منطقه «الفلوجه» و اطراف آن گفت .

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش الحشد الشعبی بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش الحشد الشعبی بغداد گروه تروریستی داعش الحشد الشعبی بغداد اخبار کنکور الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ستاد اجلاسیه مجاهدان در غربت در دفاع از مردم غزه

ستاد اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در بیانیه‌ای ضمن دفاع از مردم مظلوم فلسطین، جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، ستاد اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در بیانیه‌ای ضمن دفاع از مردم مظلوم فلسطین، جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر(ص) فرمود: «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»؛ (کسى که صداى انسانى را بشنود که فریاد مى زند: اى مسلمانان به دادم برسید و کمکم کنید، و پاسخ نگوید[کمکش نکند]، مسلمان نیست) ( کافى، ج 2، ص 453)

همزمان با ماه مبارک رمضان و در حالیکه مردم مظلوم فلسطین در غزه روزه دارند، رژیم ذلیل و حقیر صهیونیستی مرتکب جنایات ضد انسانی و وحشیانه ای می شود. این رژیم پلید و شیطان صفت در آخرین جنایات خود در دیرالبلح و بیمارستانهای امل و شفاء پیر و کودک و زن و مردِ روزه دار را به خاک و خون کشیده است و مهمتر و غمبارتر اینکه بیماران و پناهندگان در بیمارستان شفاء غزه را به بدترین شکل به شهادت رسانده و زنان عفیف و پاکدامن را هتک حرمت نموده است!

از رژیم خونخوار و وحشی صهیونیستی انتظارِ پایبندی به کمترین اصول و حقوق انسانی را نداریم و نیک می دانیم که نهادهای بین المللی و غربی، خود شریک دزدند و یاور ظالم! اما در اینجا خطابمان به حاکمان اسلامی و عربی سازشکار است: اگر دین ندارید و از خدا نمی ترسید لااقل آزادمرد باشید و اگر غیرت دارید اجازه ندهید ناموستان هتک حرمت شود!

این ستاد ضمن محکومیت شدید و ابراز انزجار فراوان از این حادثه تلخ نسبت به عادی انگاری و روزمره گی جنایات صهیونیستها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم و از همه آزاد مردان و زنان جهان می خواهیم که به هر طریق ممکن نسبت به اعتراض و محکوم نمودن این جنایات به پا خیزند؛ مردم جهان روز جهانی قدس نزدیک است!

ستاد اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربتبه زودی پیشنهادات متنوع خود برای نحوه کمک همه مردم جهان به مردم مظلوم فلسطین و غزه را اعلام خواهیم کرد«و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبون».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • جولان داعشی‌ها در ترکیه
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه
  • هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • بیانیه ستاد اجلاسیه مجاهدان در غربت در دفاع از مردم غزه
  • وحشت از حمله داعش به المپیک پاریس
  • ولادیمیر پوتین: اوکراین هم‌دست تروریست‌هاست | ما می‌خواهیم بدانیم که دستور را چه کسی داده است