Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی پناهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع جمعیت تحت پوشش این نهاد بیمه ای ۸۰ هزار نفر روستایی و مابقی شهری هستند.

وی اظهار داشت: نسخه الکترونیک از خردادماه در مطبها و داروخانههای خصوصی با هدف حذف هزینه کاغذ جهت دفترچه در کشور آغاز شد و این برنامه در درمانگاه های خصوصی نیز از آبان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پناهی بیان کرد: بیمه شدگان روستایی و صندوق بیمه سلامت همگانی بعد از مراجعه بیمه شده به پیشخوان های طرف قرارداد با بیمه سلامت کد ملی سرپرست خانوار در سامانه وزارت رفاه ثبت و پس از استعلام از سامانه مزبور جهت بیمه شده دفترچه رایگان یا دفترچه ۵۰ درصد مشارکت و یا ۱۰۰ درصد مشارکت صادر می شود.

رییس اداره بیمه سلامت بروجرد اضافه کرد: افرادی که فاقد هر گونه دفترچه هستند با مراجعه به دفاتر پیشخوان اقدام به ثبت کد ملی سرپرست در سامانه رفاه کرده و از یارانه سلامت استفاده می کنند.

وی با اشاره به ارائه خدمات غیر حضوری ادامه داد: با توجه به کرونا بیمه سلامت اقدام به راه اندازی سامانه بیمه سلامت جهت انجام امورات بیمه شدگان در ادارات و موسسات که نیاز به استعلام بیمه ای مراجعین را دارند، نمود که این برنامه با هدف کاهش مراجعات بیمه شدگان به بیمه و جلوگیری از شیوع کرونا انجام شد.

پناهی یادآور شد: از دیگر اقدامات بیمه سلامت در شهرستان پایش ۱۹ مرکز بهداشتی درمانی در روستاها بود.

برچسب‌ها بروجرد بیمه سلامت لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد بیمه سلامت لرستان بروجرد بیمه سلامت لرستان اخبار کنکور بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی پناهی اظهار کرد: در پی فعالیت سامانه بارشی در استان از روز گذشته، ایستگاه‌های قروه با ۱۳ میلی متر، موچش ۸ میلی متر، قاملو و کامیاران ۵ میلی متر، گل تپه ۴ میلی متر و سنندج ۳ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشتند.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه فعالیت این سامانه تا فردا عصر ادامه خواهد داشت، افزود: عمده بارش‌ها برای امروز و بخش شرقی استان پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه ورزش باد شدید در استان انتظار می‌رود.

پناهی یادآور شد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته هوای استان آرام و پایدار خواهد بود.

کد خبر 6085535

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • خراسان رضوی رتبه نخست کشور در جذب بیمه شدگان مادران سه فرزند و بیشتر را کسب کرد