Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوداگران حوزه آرد و نان در گلستان با تلاش سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل اطلاعات گلستان، با توجه به فعالیت گسترده سوداگران و دلالان حوزه آرد در سطح استان و ایجاد بازار سیاه آرد، طی چند ماه اخیر مشکلات متعددی در حوزه آرد و نان استان بروز کرده که با پیگیری و گستراندن چتر اطلاعاتی سربازان گمنام آقا امام زمان عج در اداره کل اطلاعات استان گلستان چند نفر از دلالان و متخلفین این حوزه که با سؤاستفاده از شرایط فعلی بازار و اختلاف قیمت فراوان بین آرد یارانه‌ای و آزاد اقدام به ایجاد بازار سیاه کرده بودند شناسایی و با مجوز قضایی دستگیر و روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به خرید و فروش آرد‌های یارانه‌ای و حمل آن به سایر استان‌ها، کاهش تولید نان در سطح استان محسوس بوده به نحوی که ایجاد صفوف طولانی در واحد‌های خبازی و همچنین نارضایتی‌های عمومی از پیامد‌های این اقدام سودجویان و سوداگران آرد بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سوداگران وزارت اطلاعات آرد یارانه ای حوزه آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رضا شهمرادی  گفت : در شهرک صنعتی اترک ۵۷ قرارداد سرمایه‌گذاری از برای دریافت ۸۵ هکتار زمین بسته شده که حدود ۴۰ قرارداد آن مربوط به دولت سیزدهم است.

وی افزود: در این شهرک پنج واحد صنعتی فعال شده و ۸۰ نفر به طور مستقیم صاحب شغل پایدار هستند و علاوه بر آن هشت واحد صنعتی و تولیدی هم در مرحله ساخت قرار دارند.

طبق گزارش مسوول شهرک صنعتی هزار هکتاری اترک، ۲۵۰ هکتار از مجموع مساحت شهرک صنعتی هزار هکتاری اترک با برخورداری از زیرساخت‌های ضروری مانند آب (حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه آب و ایجاد منبع آب فلزی و شبکه انتقال)، برق ( تامین سه مگاوات برق)، گاز (ایجاد شبکه) و مخابرات (انتقال فیبرنوری) آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

دیگر خبرها

  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند
  • کاهش دامنه نوسان باید ادامه یابد / سهامداران از اقدام هیجانی پرهیز کنند
  • عکس | سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • مبانی ما در کار؛ اسلام، اصول انقلاب و فرهنگ اهل بیت (ع) باشد
  • نانو و تجهیزات پزشکی از حوزه‌های شاخص فناوری در ایران است
  • نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان