Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه روسیه با اشاره به دیدار معاونان‌ وزرای خارجه ایران و روسیه تاکید کرد که محور این دیدار توسعه همکاری‌ها در خصوص برجام بوده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تاس، وزارت خارجه روسیه روز پنج‌شنبه با صدور بیانیه‌ای با اشاره به دیدار سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه با سیدعباس عراقچی، همتای ایران این دیپلمات، اعلام کرد: محور (دیدار) توسعه‌ همکاری ها در خصوص برنامه جامعه اقدام مشترک برای برنامه هسته‌ای ایران، همکاری میان ایران و روسیه و همچنین همکاری درخصوص دیگر اعضای برجام با هدف حفظ و اطمینان حاصل کردن از اجرای آن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراقچی روز گذشته برای رایزنی درباره مناقشه قره‌باغ به مسکو رفت و با مسئولان این کشور به گفت‌وگو پرداخت.
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزارت خارجه روسیه حفظ برجام 0 خارجه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم

سفیر چین در کابل در دیدار با وزیر خارجه حکومت طالبان اظهار داشت پکن همکاری با کابل برای گشایش کریدور واخان را بررسی می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ژائو شینگ» سفیر چین در کابل در دیدار با «امیرخان متقی» وزیر خارجه طالبان گفت کشورش راه‌ها و امکانات همکاری با طالبان برای گشایش کریدور واخان را بررسی می‌کند.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط وزارت خارجه طالبان، سفیر چین در این دیدار گفته است دولت پکن تلاش می‌کند تا همکاری نزدیک با حکومت طالبان را ادامه دهد.

متقی با ابراز خرسندی از روابط کابل و پکن افزود طالبان فرصت‌های خوبی را در زمینه سرمایه‌گذاری ایجاد کرده‌ است و «افزایش صادرات انار و جلغوزه به جمهوری خلق چین و تحولات سرمایه‌گذاری در مس عینک، کریدور واخان و برخی مناطق دیگر» نمونه‌های بارز آن است.

کابل: از همکاری چین در احداث کریدور «واخان» استقبال می‌کنیمدولت موقت طالبان: چین در بازگشایی کریدور «واخان» همکاری کند

کار ساخت 50 کیلومتر جاده در منطقه واخان ولایت بدخشان که افغانستان را به چین وصل می‌کند در حکومت پیشین آغاز شده بود، اما ناتمام متوقف شد.

حکومت طالبان پس از به قدرت رسیدن، کار ساخت این جاده را از سرگرفت و اخیراً نیز والی بدخشان اعلام کرد این پروژه به‌زودی تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | تقویت همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان از اهداف سفر رئیسی
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود
  • بشار اسد: روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد
  • روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد