Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح کنارگذر جنوبی تهران در پاییز امسال خبر داد و گفت:با تردد خودروهای سبک در آزادراه غدیر، ۱۱۰ دقیقه صرفه‌جویی در زمان حاصل می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از آزادراه غدیر( کنارگذر جنوبی تهران) اظهار کرد: این آزادراه و افتتاح آن سهم بزرگی در جابجایی بار ترافیک در اتوبان تهران - قزوین و از طرف دیگر اتوبان امام رضا (ع) به سمت مشهد مقدس برعهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این آزادراه با حدود 160 کیلومتر از جمله پروژه هایی است که مردم آثار افتتاح آنرا حس خواهند کرد و نقش موثری در زندگی آنها خواهد داشت. 

وی ادامه داد: قطعا مردمی در مسیر هستند و کسانی که از استان البرز و این آزادراه عبور خواهند کرد متوجه خواهند شد که به چه میزان این مسیر از بار ترافیکی کم خواهد کرد تا رفت و آمد آسانتر و ایمن‌تری را داشته باشند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تمام تلاش ها به شکلی است که این آزادراه در پاییز امسال و با حضور ریاست جمهوری به بهره برداری برسد، تصریح کرد: این پروژه در چارچوب زمانبندی مصوب و با این شرایط سخت اقتصادی کشور به واسطه تحریم ها و همچنین کرونا در پاییز امسال افتتاح خواهد شد. 

اسلامی با اشاره به تلاش همه دست اندرکاران این پروژه و راندمان بالای پیشرفت 50 درصدی آن در ٢ سال اخیر افزود: با افتتاح آزادراه غدیر از لحاظ عبور و مرور برای ترافیک سبک سواری 110 دقیقه و برای کامیون 90 دقیقه مسیر کوتاه‌تر خواهد شد. 

وی اعتبار به روز این پروژه را 4000 میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمد اسلامی محمد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمدی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی عصر دوشنبه به همراه هیئت همراه از پروژه قطعه شش آزاد راه تبریز ارومیه بازدید کرد.

در این بازدید سردار علی محمدی در جریان آخرین فعالیت‌های صورت گرفته در این پروژه قرار گرفت.

وی در ادامه این بازدید با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه افزود: اجرای این پروژه می‌تواند کمک بسیار شایانی به کاهش حجم بار ترافیکی استان در محورهای فعلی داشته باشد و از همین رو اجرای این پروژه اهمیت ویژه ای دارد و می‌توان با اجرای این پروژه شاهد کاهش تصادف‌های شدید در محورهای فعلی استان باشیم.

سردار محمدی در ادامه صحبت‌هایش با تقدیر از مهمانی سرمایه گذار این پروژه یاد آور شد که خیلی خوشحالم که یک سرمایه گذار بومی اجرای این پروژه را بر عهده گرفته است و این پروژه هم اکنون به صورت کاملاً بومی در حال اجرا می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: نیروی انتظامی در اجرای این پروژه خود را کنار تیم اجرایی می‌داند و در به سرانجام رسیدن این پروژه هر کمکی که نیاز باشد از انجام آن کوتاهی نخواهد کرد.

سردار محمدی ضمن بازدید میدانی از اجرای پروژه از پیشرفت پروژه ابراز رضایت نموده و برای سرمایه گذار پروژه آرزوی موفقیت نمود.

کد خبر 6085894

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • مردم از اتومبیل‌های خودران می‌ترسند؛ آیا صنعت می‌تواند آن را تغییر دهد؟
  • دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی
  • تعداد راه‌های مسدود شده در شهرهای جنوبی کشور به ۱۵ محور رسید
  • تعداد راه‌های مسدود شده در شهر‌های جنوبی کشور به ۱۵ محور رسید
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • افزایش ۹۳ درصدی کشف سرقت خودرو در سیرجان
  • فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح جامع برقی سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • تردد روان محورهای شمالی/ ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور