Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@10:07:43 GMT

ویدیو منتشر شده از لحظه حمله دو سارق به علی دایی در روز گذشته

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۳۶۳۴

‍‍‍‍‍‍

ویدیو منتشر شده از لحظه حمله دو سارق به علی دایی در روز گذشته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تلخ ناامیدی ابرستاره کشتی جهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیوید تیلور که یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های رشته کشتی در آمریکاست نتوانست مجوز حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دست آورد.

او که در حال حاضر دو عنوان قهرمانی جهانی را در کارنامه دارد و مدافع عنوان قهرمانی در رقابت‌های المپیک است، پس از قبول شکست برابر آرون بروکس در مسابقات انتخابی المپیک پاریس که شب گذشته در آمریکا برگزار شد، از حضور در این رقابت‌ها بازماند.

این کشتی‌گیر 33 ساله به واسطه عملکرد خوبش در چند ماه گذشته توانسته بود به‌صورت مستقیم به مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک راه پیدا کند و تنها لازم بود در دو کشتی از سه دیداری که برابر بروکس داشت به پیروزی برسد تا یکی از اعضای تیم ملی آمریکا در پاریس باشد.

اما شرایط به شکل متفاوتی پیش رفت و او در اولین مسابقه وزن ۸۶ کیلوگرم که صبح روز گذشته به وقت آمریکا برگزار شد با نتیجه 1-4 شکست خورد. تیلور همچنین در دیداری که شب گذشته برابر این حریف قدرتمند داشت با نتیجه 1-3 بازنده میدان بود تا تماشاگرانی که برای تماشای این مسابقات راهی ورزشگاه شده بودند را در بهت و حیرت فرو ببرد.

بروکس پس از پایان این بازی گفت: «او یکی از اولین کسانی است که باعث شده است این ورزش به اینجا برسد. حتی بودن در اطراف او و تماشای کارهایش هم برای من باعث افتخار بوده است.»

بسیاری معتقد بودند که تیلور قدرتمندترین کشتی‌گیر چند سال اخیر در آمریکاست و لقب مرد جادویی را به او داده بودند. او پیش از مسابقات انتخابی که این هفته برگزار شد در ۲۶ دیدار از ۲۷ کشتی که از سال ۲۰۱۹ انجام داده بود به پیروزی رسیده بود. تنها شکست او برابر حسن یزدانی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ بود. بسیاری منتظر رقابت جذاب این دو نفر در فینال مسابقات المپیک پاریس برای کسب مدال طلا بودند اما حالا تیلور مجوز حضور در این مسابقات را دریافت نکرده است.

دیگر خبرها

  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت/ تصاویر ماهواره‌ای چه می‌گوید؟ (+عکس)
  • حمله اسرائیل به سایت اس۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت | تصاویر ماهواره‌ای چه می‌گوید؟
  • سرانجام دختر فوت شده در مترو چه شد؟
  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • پوستر فیلم با تصویری از لحظه شهادت کاراکتر اصلی منتشر شد/قهرمان «آن دو»، شهید شاخص کشوری امسال
  • لحظه برخود قطار با تریلری که روی ریل گیر کرده است + فیلم
  • لحظه تلخ ناامیدی ابرستاره کشتی جهان (عکس)
  • لحظه حمله مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات + فیلم