Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که یک جلسه توجیهی برای مقامات ارشد آمریکایی برگزار شده که در آن به مقامات نظامی، امنیتی و اطلاعاتی این کشور درباره خطرهای انتقام احتمالی ترور سردار قاسم سلیمانی هشدار داده شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  شبکه خبری «ان بی سی نیوز» به نقل از مقامات ارشد آمریکایی گزارش داد، در این جلسه که اواخر ماه گذشته میلادی برگزار شده درباره تهدید علیه رهبران ارشد پنتاگون حتی زمانی که در داخل آمریکا هستند، هشدار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بعضی مقامات گفتند در این جلسه توجیهی تاکید شده که این تهدید همچنان مطرح و ممکن است با انگیزه گرفتن انتقام ترور سردار سلیمانی رخ دهد اگرچه اطلاعات ارائه شده ارتباط قطعی را با این مسئله نشان نمی‌دهد.

مقامات گفتند در این جلسه اطلاعاتی مطرح شد که نشان می‌دهد هدف این تهدید رهبران نظامی آمریکا هستند، کسانی که در تصمیم گیری و عملیات ترور قاسم سلیمانی نقش داشتند.

بنابر گزارش ان بی سی نیوز، «مارک اسپر» وزیر دفاع این هفته به خاورمیانه و جنوب آسیا سفر کرده اما این سفر بیش از حد معمول مخفیانه بوده که نشان دهنده وجود یک نگرانی امنیتی است. خبرنگارانی که اسپر را در این سفر همراهی می‌کردند، اجازه نداشتند دیدار وی از بحرین یا اسرائیل را گزارش دهند تا زمانی که این سفرها پایان یابد.

عراق| دبیرکل نجباء: آمریکا را به عملیات‌های مرگبار وعده می‌دهیمترامپیسم چگونه بعد از ترامپ هم می‌ماند و افول آمریکا را تداوم می‌بخشد؟/ گزارش تحلیلی تسنیم را بخوانیدانتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پنتاگون سردار قاسم سلیمانی پنتاگون سردار قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف مقامات آمریکا به اصابت موشک به دو پایگاه در پی عملیات سپاه

در سایه تلاش ارتش رژیم صهیونیستی در مخفی نگه داشتند ابعاد نتیجه عملیات وعده صادق سپاه پاسداران، مقامات آمریکا اصابت حداقل 9 موشک بالستیک در دو پایگاه نواتیم و نقب را تایید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، خبرگزاری آمریکایی ای‌بی‌سی نیوز در گزارش کوتاهی به نقل از مقامات ارشد آمریکایی نوشته است که حداقل ۹ موشک بالستیک ایرانی از سامانه پدافند هوایی پرآوازه رژیم صهیونیستی رد شدند و به دو پایگاه نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اصابت کردند. اما آنها تاکید کرده‌اند که آسیب جدی به آنها وارد نشده است.

بر اساس گزارش ای‌بی‌سی نیوز، ۵ موشک بالستیک به پایگاه هوایی نواتیم برخورد کردند که به هواپیمای ترابری C-130، باند پرواز، و انبار مهمات «خالی» آسیب رساندند. چهار موشک بالستیک دیگر نیز به پایگاه هوایی نقب اصابت کردند که به گفته این مقام بر اساس گزارش‌های موجود آسیب خاصی ندیده است.

با گذشت زمان و بررسی‌های بیشتر نتایج عملیات، ادعای رهگیری ۹۹ درصدی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بیشتر زیر سوال خواهد رفت. به گفته این سخنگو، آنها با استفاده از سامانه‌های پدافند هوایی، جنگنده‌های نیروی هوایی رژیم، و همکاری‌های پدافندی و کمک جنگنده‌های متحدین خود قادر به رهگیری ۳۰۰ «تهدید از انواع مختلف» شدند.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در سخنانی در جمع سفرا و نمایندگان دیپلماتیک کشورها در تهران گفت: «عملیات نظامی ایران علیه رژیم اسرائیل محدود و هدف اسکادران هواپیماهای اف -۳۵ بود. حمله اسرائیل به کنسولگری ما ناقض قوانین و معاهدات بین‌المللی است و ما در مقابل هرگونه حمله‌ای از دفاع از منافع خود دریغ نخواهیم کرد»

کد خبر 744814

دیگر خبرها

  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد
  • دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • فهرست تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • تل‌آویو: اسماعیل یوسف‌باز را ترور کردیم
  • اعتراف مقامات آمریکا به اصابت موشک به ۲ پایگاه در پی عملیات سپاه
  • اعتراف مقامات آمریکا به اصابت موشک به دو پایگاه در پی عملیات سپاه
  • توصیه سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح به سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان