Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از اجرای طرح وکیل الشهدا در مرزبانی این استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سردار مجید شجاع در دیدار با "علی رحمتی" جانباز مرزبانی و مادران شهدای مرزبانی بیان کرد: مقام جانبازی در راه حراست از مرزهای ایران اسلامی مقامی است والا که نشان از عنایت خداوند و اخلاص و از خودگذشتگی افراد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از خودگذشتگی و حماسه‌آفرینی جانبازان و شهدای مرزبانی است که سبب شده مردم ما بتوانند در سایه امنیت و آسایش فراهم شده به فعالیت و کسب و کار بپردازند و همه ما باید قدردان این عزیزان باشیم، بکوشیم دنباله‌روی مسیر پرافتخار آنها باشیم.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی تصمیمات اتخاذ شده در خصوص خانواده شهدا و جانبازان گفت: بنا به درخواست مادران شهدای مظلوم مرزبانی برای حضور در مناطق مرزی، حضور این عزیزان در پاسگاه‌های مرزی سبب ایجاد روحیه به فرزندان مرزبانشان می‌شود.

شجاع از اجرای طرح وکیل الشهدا خبر داد و تصریح کرد: همچنین طرحی به نام طرح وکیل الشهدا برنامه‌ریزی شده، به طوری که مسئولین مرزبانی هر کدام کفالت تعدادی از خانواده شهدا را به عهده داشته باشند و بر خدمات‌رسانی به خانواده شهدا از نزدیک نظارت کنند.

در این دیدار فرمانده مرزبانی استان ضمن قدردانی از زحمات جانباز رحمتی به رسم یادبود لوح تقدیری به وی اهدا کرد.

گفتنی است؛ جانباز رحمتی در حادثه تروریستی سراوان طی درگیری با اشرار مسلح به درجه جانبازی نائل گشته است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مرزبانی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی بارندگی در خراسان شمالی‌

انسیه رحمتی در این رابطه ، گفت: بارندگی از ظهر فردا در استان آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت. وی گفت: بیشتر بارندگی در غرب و جنوب غرب استان خواهد بود و حتی طبق پیش بینی‌های انجام شده میزان بارندگی‌ها برای مناطقی همچون آشخانه تا ۲۰ میلیمتر خواهد بود. رحمتی افزود: طبق پیش بینی‌های انجام شده میزان بارندگی‌ها در شهرستان‌هایی همچون شیروان و فاروج کمتر است. وی با اشاره به دمای هوا بیان کرد: پیش بینی می‌شود دمای هوا در گرمترین ساعات از امروز تا پایان هفته جاری ۸ تا ۱۰درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • صدور هشدار نارنجی بارندگی در خراسان شمالی‌
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است