Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی،مهدی اسماعیلی ظهر روز پنجشنبه در جلسه پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان میانه که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد، عنوان کرد: همه مسئولان باید به حوزه آموزش و پرورش توجه ویژه ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ابراز کرد:هم اینک ۳/۵میلیون دانش آموز در کشور به شبکه های مجازی و برنامه ی شاد دسترسی ندارند که این موضوع بسیار نگران کننده است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بیش از ۶۰هزار روستا در کشور وجود دارد که بسیاری از آنها به لحاظ پوشش اینترنتی آنتن دهی مناسبی ندارند و حتی در برخی از آنها دسترسی به اینترنت با مشکل مواجه است.

رئیس کمیته آموزش وپرورش مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فرآیند آموزش و پرورش نمی تواند متوقف شود بنابراین باید مشکلات به مسئولین رسانده شود تا نسبت به این امر اقداماتی ترتیب داده شود.

اسماعیلی با تشریح مشکلات حوزه آموزش شهرستان میانه  یادآور شد: لازم است تا به مشکلات رسیدگی شود تا آموزش سرپا نگه داشته شود.

46

کد خبر 1449298

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان برای انتخاب‌ رشته احساسی تصمیم نگیرند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دانش آموزان و اولیا در رابطه با انتخاب رشته با احساسات تصمیم‌گیری نکنند و با توجه به استعدادها و علایق نوجوان نسبت به این امر مهم اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی بعدازظهر امروز -شنبه یکم اردیبهشت- در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه تخصصی هفته معرفی مشاغل شهرستان البرز اظهار کرد: سیاست آموزش و پرورش این است که ۵۰ درصد دانش‌آموزان به سمت رشته‌های فنی و حرفه‌ای سوق داده شوند.

وی افزود: مقرر شده است بخش قابل توجهی از رشته‌های دانشگاهی که بازار کار ندارند، حذف شود و رشته‌های به‌روز دارای بازار کار جایگزین شود. منطقه البرز با توجه به اینکه قطب صنعتی است، دارای ظرفیت ویژه‌ای است که به آن کم‌توجهی شده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه هنرستان‌های جوار مراکز صنعتی باید افزایش پیدا کند؛ هم‌اکنون فقط دو هنرستان جوار در استان داریم، خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته بودجه‌های قابل توجهی برای هنرستان‌ها جذب شده که کافی نیست و کمک سایر دستگاه‌ها را می‌طلبد.

سیاهکالی مرادی اضافه کرد: توجه کامل به سند تحول بنیادین و اجرای کامل ساحت‌های آن مستلزم توجه به هنرستان‌ها و یاری صاحبان صنایع است؛ زیرا یکی از ساحت‌های سند تحول ساحت علمی و فناورانه است.

وی ادامه داد: توصیه می‌کنم دانش آموزان و اولیا در رابطه با انتخاب رشته با احساسات تصمیم‌گیری نکنند و با توجه به استعدادها و علایق نوجوان نسبت به این امر مهم اقدام کنند.

کد خبر 746265

دیگر خبرها

  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • سرانجام معلم بلاگرها چه شد؟
  • تصویب یک ماده واحده درباره معلم بلاگرها | تعرض به حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان ممنوع
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان
  • دانش‌آموزان برای انتخاب‌ رشته احساسی تصمیم نگیرند
  • ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان دشتی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند