Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس هیئت عالی اسلامی قدس‏‏، جمعه را روز ابراز خشم به سبب کاریکاتور‌های توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، رئیس هیئت عالی اسلامی قدس‏‏، جمعه را روز ابراز خشم به سبب کاریکاتور‌های توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) اعلام کرد.
به گزارش شبکه تلویزیونی العالم‏، در پی اهانت به پیامبر اسلام (ص) در فرانسه‏، شیخ عکرمه صبری‏، رئیس هیئت عالی اسلامی قدس‏، خوا‏ستار آن شد تا به منظور یاری رساندن به پیامبر اسلام‏، جمعه به عنوان روز خشم اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد مسلمانان با کاریکاتور‌های توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) مخالفند و این کاریکاتور‌ها را مغایر با آزادی بیان و آزادی عقیده می‌دانند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئیس هیئت عالی پیامبر اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب پیامبر رحمت در نمایشگاه کتاب سارایوو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  به همت بنیاد ملاصدرا در بوسنی و هرزگوین کتاب پیامبر رحمت شامل مجموعه بیانات مقام معظم رهبری درباره پیامبر عظیم الشأن اسلام از ولادت تا بعثت و دوران زندگی آن حضرت در مکه و مدینه تا پایه گذاری تمدن اسلامی در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب سارایوو با شعار کلام من رونمایی شد.
مطالب این کتاب بیانات و مکتوبات مقام معظم رهبری با رویکرد شرایط و مقتضیات روز و برای آشنایی غیر مسلمانان به ویژه مردم قاره‌های اروپا و آمریکا و نیز بر اساس سیر تکوینی و تاریخی زندگی پیامبر بزرگوار اسلام را در بر می‌گیرد. همچنین متن دو نامه‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به جوانان در غرب و آمریکا و دولت مردان در پایان کتاب ذکر شده است.
در آیین رونمایی از این کتاب در بخش جنبی سی و پنجمین نمایشگاه کتاب سارایوو آیت الله حسن رمضانی با اشاره به دوران زندگی معنوی پیامبر اسلام گفت: وجود مبارک و مقدس پیامبر تجسم عینی قرآن است و بدین جهت است که خداوند او را الگوی بشریت معرفی کرده و به انسان‌ها خصوصا انسان‌های مومن دستور می‌دهد که او را الگو و سر مشق خود قرار دهند.
وی افزود: کتاب پیامبر رحمت برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است و سعی دارد این شخصیت الهی را از ابعاد مختلف فردی، اجتماعی و الهی مورد تحلیل و بررسی قرار دهد و آن بزرگوار را به جهانیان معرفی نماید.
سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب سارایوو با حضور ۱۵۰ ناشر داخلی و بین المللی از ۲۰ کشور جهان به عنوان معتبر‌ترین رویداد فرهنگی در مجموعه فرهنگی و ورزشی اسکندریه در حال برگزاری می‌باشد. این نمایشگاه تا سوم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • عزم مقام‌های عالی تهران - اسلام‌آباد برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی
  • خیابانی به نام ایران در اسلام‌آباد پاکستان
  • در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان چه گذشت؟
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • یکی از بزرگترین خیابان‌ های پایتخت پاکستان به نام «ایران» مزین شد
  • امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی رتبه ایران و پاکستان + فیلم
  • اسناد همکاری میان هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • آیت الله رئیسی وارد اسلام‌آباد شد
  • آیت الله رئیسی تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد
  • رونمایی از کتاب پیامبر رحمت در نمایشگاه کتاب سارایوو