Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با اشاره به وضع بحرانی شهرستان شاهرود در شیوع ویروس منحوس کرونا و کمک به کادر درمانی شهرستان در خدمت‌رسانی به بیماران اظهار کرد: با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و توجه ویژه مسؤولان به‌ویژه امام جمعه و فرماندار شهرستان شاهرود، نقاهتگاه این شهر دوباره راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نقاهتگاه با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و با مدیریت بسیج جامعه پزشکی و حضور بسیجیان جهادگر کار خود را آغاز کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: این نقاهتگاه در جهت پشتیبانی از بیمارستان امام حسین (ع) ایجاد شده و قرار است سه تا هفت روز از بیماران کرونایی پذیرایی داشته باشد.

خوش‌قدم تصریح کرد: این نقاهتگاه دارای ۱۱۲ تخت و امکانات پزشکی و درمانی در نگهداری بیماران کرونایی است.

وی با تأکید بر اینکه حفظ سلامت مردم همه تلاش کادر درمان و مسؤولان شهرستان شاهرود است، گفت: مردم باید با درک شرایط به فکر یکدیگر باشند و برای قطع زنجیره شیوع کرونا در خانه بمانند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شاهرود امام حسین مقاومت بیماران ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود درمانی بیماران کرونایی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شهرستان شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک با حضور نزدیک به 40 نفر از هنرمندان این حوزه و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در شهرهای سمنان و شاهرود برگزار شد.

در این دوره آموزش تخصصی هنرمندان سفال و سرامیک استان با طراحی بدنه سفال، رفع معایب لعاب، اصلاح و بهینه‌سازی گل و اصلاح کوره و حرارت دهی آشنا شدند.

اولین روز از این دوره آموزشی، با حضور 20 هنرمند سفال و سرامیک شهرستان‌های سمنان، گرمسار، سرخه و مهدی‌شهر، در سمنان و دومین روز آن با حضور 20 هنرمند دیگر از شهرستان‌های شاهرود، دامغان و میامی، در شهرستان شاهرود برگزار شد.

این دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان باهدف افزایش سطح دانش فنی و هنری هنرمندان صنایع‌دستی و ارتقاء صنایع‌دستی استان با همکاری جهاد دانشگاهی استان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان برگزار شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898726

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود
  • خدمات آموزشی دانش آموزان عشایر استان بوشهر مطلوب نیست
  • راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان و شاهرود