Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@10:32:03 GMT

انگلیس سفیر ایران در لندن را احضار کرد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۳۸۰۸

انگلیس سفیر ایران در لندن را احضار کرد

وزارت خارجه انگلیس از احضار سفیر ایران در لندن به این وزارت‌خانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وزارت خارجه انگلیس اعلام کرده که روز پنج‌شنبه حمید بعیدی‌نژاد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور را در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر فراخوانده شدن نازنین زاغری، زندانی امنیتی به دادگاه، احضار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر این بیانیه، مقامات انگلیسی نگرانی عمیق خود را با بعیدی‌نژاد ابراز کرده و خواستار پایان دادن به حبس زاغری شدند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمید بعیدی نژاد بعیدی نژاد سیاست خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زالوژنی رسما سفیر اوکراین در انگلیس شد

به گزارش خبرآنلاین «میخائیل پودولیاک» دستیار ارشد رئیس‌جمهور اوکراین طی مصاحبه‌ای با تلویزیون ۲۴ کی‌یف بیان کرد: «از آنجایی که من متوجه شده‌ام، همه چیز رسما به توافق رسیده است. طبق دستورالعمل‌های تایید شده توسط وزارت خارجه، والری زالوژنی در انگلیس سفیر خواهد شد. البته چند هفته‌ای طول خواهد کشید تا در مورد برخی از رویه‌های تدارکاتی آن توافق کنیم.»

طبق گزارش خبرگزاری تاس، وزارت امور خارجه اوکراین در اوایل ماه مارس گفته بود که «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین با نامزدی زالوژنی به عنوان سفیر اوکراین در انگلیس موافقت کرد.

به نقل از ایسنا رئیس جمهور اوکراین پیشتر والری زالوژنی را از فرماندهی کل ارتش اوکراین برکنار و ژنرال «آلکساندر سیرسکی» را به جای او در این سمت منصوب کرد.

فرمانده سابق نیروهای مسلح اوکراین در ماه نوامبر مصاحبه‌ای را با نشریه اکونومیست انجام داد و وضعیت میدان جنگ را «بن‌بست» توصیف کرد.

پس از انتشار این گزارش، جنجال‌های فراوانی به پا شد و رابطه رئیس‌جمهور و وزیر دفاع اوکراین با والری زالوژنی دچار مشکلاتی شد که در نهایت به برکناری او منجر شد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898939

دیگر خبرها

  • تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • زالوژنی سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • زالوژنی رسما سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏