Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@12:49:54 GMT

جاده‌های مازندران یک طرفه نمی‌شوند

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۳۸۱۲

جاده‌های مازندران یک طرفه نمی‌شوند

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: هیچ برنامه‌ای برای یک طرفه کردن جاده‌های مازندران برای امروز جمعه ۹ آبان ماه تاکنون اعلام نشده است و هموطنان باید با توجه به شرایط کرونایی از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند.

او افزود:ترافیک در جاده‌های مازندران هم اکنون روان و سطح جاده‌ها نیز خشک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روز جمعه ۹ آبان ماه تا ساعت ۲ بامداد امروز بعد در محور هراز ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است.

پربیننده ترین حکم حقوقی بازنشستگان ٩٩ +لینک دریافت کدام بازنشستگان وام ۵۰ میلیونی می‌گیرند؟ تصمیم مهم درباره دورکاری کارمندان تهرانی/ تعطیلی ۳گروه شغلی در ۴۳شهر بحرانی لحظه به خاک سپردن محمدرضا شجریان +فیلم توضیح وزیر آموزش و پرورش درباره فعالیت مدارس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ترافیک راهها جاده شمال وضعیت راهها علیرضا قدمی وضعیت راه های کشور قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت:خط‌کشی جاده‌ها نقش موثری در انتقال پیام ترافیکی به رانندگان دارد و در ماه گذشته ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی مازندران خط کشی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محسن یمینی، اظهار داشت:  خط‌کشی 100 کیلومتر مسیر‌ مواصلاتی استان در یک ماه گذشته انجام شد.

وی گفت:  خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها نقش دارد و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های مواصلاتی از تبعات ایجاد خطوط ترافیکی به شمار می‌آید.

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، بیان کرد: خط‌کشی راه‌ها به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود و در دید راننده قرار می‌گیرد.

یمینی گفت: یکی از اقدامات موثر ایمنی جاده‌ای که در کاهش حوادث و در سفر‌های برون شهری نقش دارد اجرای خط کشی ترافیکی بوده که پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به  رانندگان می‌دهد.

وی افزود: اداره کل  راهداری  به منظور افزایش ایمنی راه‌ها و هدایت وسایل نقلیه و تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • محور هراز بازگشایی شد
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • خلاصه بازی میلان ۱ - ۲ اینتر؛ یک طرفه‌ترین دوران شهر میلان + ویدئو
  • فعالیت خاموش ۵ شرکت بین‌المللی حمل‌ و نقل در مازندران