Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه مناسب سازی خیابان سبلان و کوچه های منتهی در راستای تحقق طرح های توسعه محله ای به اتمام رسید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به اجرای این پروژه در پاسخ به درخواست 5 ساله اهالی خیابان سبلان گفت: وضعیت نامناسب این خیابان و خاکی بودن آن باعث ایجاد مشکلاتی در تردد شهروندان و خودروها بویژه در ایام بارندگی شده بود که در همین راستا نیز پروژه بهسازی معابر این خیابان در اولویت اقدامات عمرانی شهرداری این منطقه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او این پروژه را گامی مؤثر در راستای تحقق طرح های توسعه محله ای عنوان کرد و افزود: طی این عملیات خیابان سبلان و فرعی های آن شامل کوچه های پامچال یک و دو  به مساحت 2 هزار و 542 متر مربع با صرف 561 تن آسفالت مناسب سازی شد.

همچنین ضمن اجرای 400 متر طول نهر و جدول و 525 متر مربع پیاده روسازی، مشکل آب ماندگی این خیابان در مواقع بارندگی نیز مرتفع و موجب رضایت شهروندان و شورایاران شد.

شهردار منطقه در بخش دیگری از ادامه عملیات پیاده رو سازی و احداث مسیر دوچرخه خبر داد و گفت: این اقدام به مرحله جدول گذاری در خیابان شقایق رسیده است. 

همچنین فعالیت اجرای بتن در معابر پاتوق محله خیابان های سهیل و دولتخواه به مساحت 100 متر مربع به اتمام رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه 19 خیابان سبلان خیابان سبلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت در معابر پر تردد

به گزارش خبرگزاری مهر، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱ تهران اعلام کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته ملی سلامت در راستای تحقق "شعار حال خوب ساختنی است" ویژه برنامه‌های هفته ملی سلامت در ۱۰۰ عنوان مختلف در هفته اول اردیبهشت ماه در سطح محلات منطقه یک برگزار می‌شود که ۵۰ عنوان آن در مقیاس ناحیه و محلات با همراهی و همدلی مدیران اجتماعی نواحی ده‌گانه، مدیران محلات، مسئولین خانه سلامت و اعضای کانون‌ها در راستای حساس سازی شهروندان جهت ارتقا سلامت برنامه‌ریزی شده است.

رودکی خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت ویژه شهروندان در معابر پر تردد سطح محلات با مشارکت ستاد مدیریت بحران، مراکز بهداشت و خانه سلامت همکار با هدف ارائه خدمات به کارمندان و شهروندان به مناسبت هفته ملی سلامت در سطح منطقه برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این ایام همایش‌ها و ویژه برنامه‌هایی برای گروه‌های مختلف جامعه برگزار می‌شود که می‌توان به همایش هزارنفری ویژه شهروندان و کانون بدون دخانیات، ویژه برنامه "جشنواره حال خوب جوانی"، ارائه خدمات سلامت محور و اجرای برنامه‌های خلاقانه ویژه کانون جوانان و دختران در مرکز شهربانو و همچنین پویش هفته سلامت ویژه دانش آموزان در مرکز علوم و ستاره شناسی و همایش منطقه‌ای "سلامت و زندگی" در سطح منطقه اشاره کرد.

رودکی اجرای مسابقات ورزشی را لازمه سلامت جامعه عنوان کرد و گفت: در این راستا اجرای مسابقات نشاط سالمندی ویژه کانون سالمندان و کانون معلولین در مرکز نگهداری سالمندان زنبق سفید و بیمارستان رفیده برگزار و همچنین مسابقات ورزشی برای افراد چاق دارای وزن ۱۰۰ کیلو گرم، اجرای پیاده روی خانوادگی ویژه شهروندان، کانون معلولین و کانون جوانان همراه با دورهمی خانواده‌ها، اجرای بازی‌های ورزشی گروهی در گذر پیاده‌روی گلابدره، برنامه‌های شاد و خلاقانه برای سه نسل ویژه خانواده‌ها واقع در بوستان نیاوران از دیگر برنامه‌های هفته ملی سلامت است.

وی اجرای برنامه کوچه سلامت با همکاری کانون پزشکان و ارائه خدمات سلامت محور به شهروندان محلات دربند و گلابدره، اجرای پاتوق دورهمی سالمندان واقع در بوستان قیطریه و اجرای "زنگ سلامت" واقع در مدارس سطح منطقه را از دیگر برنامه‌ها دانست.

رودکی گردشگری را بخش دیگری از اقدامات اعلام کرد و در ادامه گفت: بیش از ۱۱ تور سلامت گشت نیز ویژه اعضای کانون‌های سلامت محور در محلات با مشارکت اداره گردشگری و اجرای کوه‌پیمایی فرامنطقه‌ای درکه با حضور شهروندان و کانون‌های ده‌گانه سلامت محور اجرا می‌شود.

کد خبر 6084253

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان
  • برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت در معابر پر تردد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری
  • خط ویژه خیابان امام خمینی (ره)قم ایمن‌سازی می‌شود
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای تعریض و بهسازی پل فجر ساری