Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@12:57:02 GMT

اتهام تازه ترامپ علیه بایدن

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۳۹۱۱

اتهام تازه ترامپ علیه بایدن

ترامپ به تازگی در چند توئیت علیه بایدن مطلب نوشت که با هزاران بازخورد منفی در شبکه اجتماعی توئیتر همراه شد.

بر اساس این گزارش ، ترامپ در حساب توئیتر خود با حمله بردن به بایدن نوشت:  بایدن دادگاه دیوان عالی آمریکا را نابود خواهد کرد، نگذارید این اتفاق روی دهد.

«امی کنی برت» گزینه پیشنهادی رییس جمهوری آمریکا برای تصاحب کرسی دیوان عالی و پس از بررسی صلاحیت دو هفته ای  وی در کمیته قضایی سنا  سرانجام با رای اعتماد سنا موجب شد تا برت  جانشین «روث گینزبرگ» ، ۸۷ ساله ، قاضی آمریکایی که در  اواخر شهریورماه گذشته درگذشت،  شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در توئیتی دیگری بر ضد بایدن اقدام به نشر هشتک «خانواده مجرم بایدن»  (#BidenCrimeFamiily) کرد و همچنین در توئیتی دیگر با حروف بزرگ که نشان دهنده فریاد زدن اوست نوشت: آمریکا را باردیگر سربلند خواهیم کرد، رای دهید.

بازخورد منفی کاربران

توئیت های تازه ترامپ  با واکنش های بسیاری در شبکه اجتماعی توئیتر داشت.

کاربری به نام «موری» (@murray_nyc) خطاب به ترامپ نوشت: ترامپ با انتصاب سه به شش (دیوان عالی آمریکا متشکل از ۹ قاضی در منصبی مادامدام العمر است)  به نفع محافظه کاران نابود کرده است، میلیون ها آمریکایی برعلیه این اقدام رای می دهند.

کاربردیگری با عنوان «شهروند نگران» (ConcernedCitizen- @Socialiberalist) در واکنش منفی به توئیت ترامپ نوشت: لعنت به آرایی که تو را بالا نگه دارد، برو بخواب ، خیلی دیر شده است، تو باختی.

کار بردیگری در شبکه اجتماعی توئیتر با نشانی « @Strandjunker» در پاسخ به توئیت اخیر ترامپ نوشت: من دستگاه «لب تاپ» بایدن را نمی خواهم من برگه اظهارنامه مالیاتی ترامپ  و سوابق پزشکی او را می خواهم، اسناد مصونیت امنیتی ایوانکا و  «جرد کوشنر» (داماد) ترامپ در کاخ سفید را میخواهم.

311312

کد خبر 1449308

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ جوزف بایدن ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ خواستار توقف جنگ غزه شد

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا بار دیگر خواستار توقف جنگ غزه شد.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در اظهاراتی خواستار پایان جنگ غزه شد.

وی در گفت‌وگو با اسرائیل هیوم تاکید کرد: باید به جنگ‌تان پایان دهید، ما به صلح نیاز داریم و نباید اجازه دهیم که این وضعیت تداوم داشته باشد.

ترامپ خاطرنشان کرد: اسرائیل باید برحذر باشد زیرا بسیاری از کشورهای جهان و بسیاری از حمایت‌ها را از دست خواهد داد.

رئیس جمهور پیشین آمریکا پیش از این نیز از «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا هرچه سریع‌تر به جنگ در نوار غزه پایان دهد.

ترامپ روز یکشنبه و در مصاحبه با شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» گفت اگر او رئیس‌جمهور بود، جنگ غزه رخ نمی‌داد.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه درباره جنگ غزه چه حرفی برای نتانیاهو دارد، خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «تو باید به این کار پایان دهی و آن را به سرعت انجام دهی و به دنیای صلح بازگردی. ما به صلح در جهان و خاورمیانه نیاز داریم».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ تن در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ نفر در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • روایتی تازه از میزان افزایش حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است
  • روایتی تازه از تصویب میزان افزایش حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • ترامپ: اسرائیل باید جنگ غزه را پایان دهد
  • ترامپ خواستار توقف جنگ غزه شد