Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  مهر، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه با زهراب مناتسکانیان وزیر امور خارجه ارمنستان دیدار  کرد.

در این دیدار طرفین در مورد اوضاع منطقه درگیری قره باغ کوهستانی در نتیجه جنگ ایجاد شده میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان و مسائل امنیتی منطقه تبادل نظر کردند. هر دو طرف نسبت به انتقال تروریست های بین المللی از خاورمیانه به منطقه ابراز نگرانی کردند و آن را تهدیدی جدی برای کل منطقه دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه بخوانید:

نتیجه رایزنی ایران برای پایان جنگ قره‌باغ واکنش جمهوری آذربایجان به طرح ایران برای قره باغ

 

مناتساکانیان تأکید کرد که ارمنستان حساسیت های ایران را در رابطه با تهدیدهای جدید امنیت منطقه می فهمد و از نقش ایران در حفظ ثبات منطقه ای و صلح استقبال کرد.

عراقچی ابتکار ایران را برای غلبه بر اوضاع و برقراری آتش بس ارائه داد. در این زمینه ، وزیر امور خارجه ارمنستان متذکر شد که رویکردهای ایران در درگیری قره باغ به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد.

پربیننده ترین ترامپ به «آی‌سی‌یو» منتقل شد! بایدن یا ترامپ؟/ کشورهای اروپایی خواستار پیروزی کدام نامزد انتخاباتی هستند؟ تنگی نفس ترامپ! +فیلم جدید بایدن: آمریکایی‌ها یاد گرفته‌اند که با کرونا بمیرند/ ترامپ: خانواده بایدن مثل جاروبرقی‌ پول را می‌بلعند ترامپ بعد از کرونا! +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارمنستان آذربایجان و ایران جنگ نظامی قره باغ جنگ قره باغ قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشینیان: ایروان دولت در تبعید قره‌باغ را به رسمیت نمی‌شناسد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، نیکول پاشینیان، نخست وزیر جمهوری ارمنستان با اشاره به اینکه حکومت به اصطلاح در تبعید قره‌باغ که در ایروان فعال است، تهدیدی برای امنیت ملی ارمنستان محسوب می‌شود، گفت که ایروان چنین حکومتی را به رسمیت نمی‌شناسد.

سامول شهرامانیان، رییس سابق منطقه قره‌باغ کوهستانی ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۳ فرمانی را امضا کرد که به موجب آن، این جمهوری خودخوانده منحل و فرمان مذکور نیز از اول ژانویه ۲۰۲۴ اجرایی شد.

با این حال، او امروز در مصاحبه‌ای با فیگاروی فرانسه گفت که دولت در تبعید جمهوری خودخوانده قره‌باغ کوهستانی وجود دارد و در ایروان فعال است.

پاشینیان در واکنش به این اظهارات در بیانیه‌ای در نشست کابینه ارمنستان اعلام کرد: ناگزیر به یادآوری هستم که برخی محافل، که از قره باغ کوچانده شدند، داوطلبانه یا بالاجبار اقداماتی را اتخاذ می‌کنند که امنیت ملی ارمنستان را تهدید می‌کند و حرف از برخی دولت‌های در تبعید می‌زنند.

وی تاکید کرد: کاملا شفاف اعلام می‌کنم که در جمهوری ارمنستان تنها یک دولت وجود دارد و آن دولت هم در این اتاق(جلسه کابینه) مستقر است. پیام هم کاملا روشن است؛ در صورت لزوم، اقدامات مقتضی الزامی خواهد بود تا نیروهای خارجی از برخی محافل خاص برای تهدید امنیت ملی ارمنستان استفاده نکنند. این صرفا یک بیانیه ساده نیست بلکه پیامی روشن است.

کد خبر 6064163

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • پاشینیان: برخی حلقه‌های قره‌باغ امنیت ملی ارمنستان را تهدید می‌کنند
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • پاشینیان: ایروان دولت در تبعید قره‌باغ را به رسمیت نمی‌شناسد
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • ویدیو/ کدام جریان‌ها از ترامپ‌هراسی سود می‌برند؟
  • نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن
  • پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است