Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر کاظمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک هزار و ۶۹۸ واحد نیز در مجموع با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال تکمیل است.

وی یادآور شد: ۱۱ هزار و ۷۱۳ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان ایلام در حال ساخت است که هفت هزار و ۸۷ مورد در قالب تعاونی، یک هزار و ۱۵۲ مورد در قالب سه جانبه و سه هزار و ۴۷۴ مورد نیز به شکل خودمالک احداث می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ۱۰ هزار و ۲۴۷ واحد از این تعداد به بهره‌برداری رسیده است و تنها یک هزار و ۴۶۶ واحد مراحل احداث را می‌گذرانند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اضافه کرد: چهار هزار و ۷۶۴ واحد نیز در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان ایلام در حال ساخت هستند که ۲۷۸ مورد به شکل تعاونی و چهار هزار و ۷۶۴ مورد نیز به شیوه خودمالک ساخته خواهند شد.

کاظمی ادامه داد: یک هزار و ۶۵۶ مورد نیز به شکل خودمالک در بافت های فرسوده قرار داشته‌اند که تمامی این واحدها به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی اظهار داشت: از مجموع ۱۸ هزار و ۱۳۳ مورد مسکن مهر استان ایلام تاکنون ۱۶ هزار و ۶۱۷ واحد تکمیل شده و یک هزار و ۵۱۶ مورد نیز در مراحل اجرا قرار دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: از مجموع یک هزار و ۴۶۶ واحد باقیمانده در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان یک هزار و ۳۴۸ واحد متعلق به دولت بوده و تنها ۱۱۸ واحد خودمالک هستند و از ۵۰ واحد باقیمانده در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت نیز همگی خودمالک هستند.

کاظمی گفت: از مجموع یک هزار و ۳۴۸ واحد باقیمانده در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت که زمین متعلق به دولت است، ۲۲۲ واحد متوقف و دارای مشکل حقوقی هستند.

برچسب‌ها ایلام مسکن مهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام مسکن مهر ایلام مسکن مهر اخبار کنکور ۲۵ هزار نفر جمعیت یک هزار مسکن مهر مورد نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت

به گزارش قدس آنلاین، این اداره‌کل اعلام کرد: در روزهای اخیر شاهد اتفاقاتی از جنس کلاهبرداری دلالان و شیادان از متقاضیان مسکن طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با انواع مختلف خرید امتیاز، بررسی وضعیت و غیره هستیم.

اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران هشدار داد: متقاضیان باید از پاسخگویی به تلفن‌ها در این زمینه خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع ندهند و در این زمینه مراقبت کنند.

برپایه این گزارش، متقاضیان در گروه‌های مختلف در حال ساماندهی بوده و بر حسب امتیاز از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با آنان تماس حاصل خواهد شد تا برای تکمیل پرونده حضوری مراجعه داشته باشند و در غیر این صورت هر نوع تماس یا پیام دیگری تکذیب می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت