Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از مناطق مرزی جلفا و خداآفرین آذربایجان شرقی، دفاع از حدود و ثغور میهن اسلامی را از مهمترین وظایف ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: نیروهای جان برکف ارتش در راستای عمل به وظایف ذاتی خود در نقاطی از مرزهای شمالغرب کشور استقرار پیدا کرده‌اند و هدف اصلی از استقرار یگان‌های ارتش در مناطق مرزی، حفاظت از حریم‌هایی است که خطوط قرمز ما تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ما به هیچ عنوان اجازه عبور از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران را نمی‌دهیم، افزود: خط قرمز ما تامین امنیت، آرامش و آسایش عزیزان مرزنشین است و ما نمی‌وانیم تحمل کنیم که امنیت مرزنشینان ایران به مخاطره بیافتد. شعار ما «ارتش فدای ملت» است و ارتش با حضور خود در کنار مردم امنیت و آرامش آنها را تامین و تضمین می‌کند.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: نیروی زمینی محوری ارتش همواره آماده است و بخصوص با تغییراتی که در ساختار این نیرو انجام شده، به متحرک هجومی و واکنش سریع تغییر یافته است و تحت فرماندهی فرمانده کل قوا، نیروی زمینی ارتش هرجا که لازم باشد، آماده حضور و نقش آفرینی است.

وی با تمجید از سطح آمادگی بسیار خوب یگان‌های مختلف این نیرو مستقر در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: امروز از روحیه و چهره‌های مصمم تکاوران غیور ارتش بسیار خوشحال هستم و این همان آمادگی رزمی و توان بالای دفاعی رزمندگان نیروی زمینی است که همواره بر آن تاکید می کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به استقبال و خشنودی مردم از حضور یگان های ارتش در کنار آنها اشاره کرد و افزود: امروز به عینه دیدم که مردم عزیز چقدر از حضور فرزندان ارتشی شان خرسند بودند و در کنار آنها احساس آرامش و امنیت بیشتری می کردند و این موجب مباهات ارتش است.

امیر سرتیپ حیدری تاکید کرد: الحمدلله هیچ خطری مرزهای شمالغرب کشور را تهدید نمی‌کند، چرا که با افزایش روزافزون قابلیت ها و توانمندی های نیروهای مسلح، آمادگی اجرائی ماموریت های محوله و صیانت از مردم عزیز و مرزهای کشورمان را در حد بسیار خوب بدست آورده ایم.

وی در پایان با تاکید بر لزوم احترام به تمامیت ارضی کشورهای منطقه، اظهار داشت: ما با هر دو کشور همسایه مشترکات زیادی داریم و تا امروز هم حسن همجواری را با دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان حفظ کرده ایم و توصیه ما به هر دو کشور احترام به قوانین بین المللی، حفظ مرزهای بین المللی و حل و فصل مشکلات پشت میزهای مذاکره است.

کد خبر 5059691 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر سرتیپ کیومرث حیدری آذربایجان نیروی زمینی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران صحن مجلس مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا حسن روحانی محمد باقر قالیباف سعید خطیب زاده فرانسه اسحاق جهانگیری ویروس کرونا محمدجواد ظریف مجلس هیئت دولت محسن رضایی جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در خرید گندم منافع مردم خط قرمز ماست/ عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار ایلام باید آغاز شود

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: در خرید گندم، نباید اختلافی بین فروش و تحویل گندم از سوی سیلوداران باشد تخلفی از سیلوداران مشاهده شود، سیلو پلمب و متخلف به مراجع قضایی نیز معرفی می‌شوند چرا که منافع مردم خط قرمز ماست.

«حسن بهرام‌نیا» امروز دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، در نشست تنظیم بازار استان با اشاره به بازدیدهای دوره‌ای و مستمر از سیلوهای ذخیره گندم، اظهار کرد: موضوع بهداشت داخلی و محیطی در سیلوهای ذخیره گندم، بسیار مهم است که توسط مدیرکل اقتصادی استانداری ایلام و مدیرکل غله، باید به منظور تشدید نظارت بر سیلوها بازدید به‌صورت مستمر انجام شود و نتیجه بازدیدها به صورت یک گزارش به معاونت امور اقتصادی استانداری ارائه شود.

 وی بیان کرد: یکی از دستگاه‌های نظارتی تاثیرگذار در موضوع مواد غذایی مصرفی مردم و نظارت بر کمیت و قیمت این اقلام، تعزیرات حکومتی است که نقش مهمی در عرضه کالاهای مصرفی با قیمت مصوب و جلوگیری از احتکار دارد.

 استاندار ایلام خاطرنشان کرد: همه مدیران در هر جلسه به جایگاه حال حاضر دستگاه تحت تصدی خود اشاره و  جایگاه سال گذشته و حال حاضر خود را در مقیاس ملی متناسب با شاخص‌های تعیین شده اعلام کنند و مستندات جایگاه به رسانه‌ها ارائه شود.

 این مسئول استان ایلام، به خلع‌ ید مالک کشتارگاه دام ایلام نیز اشاره کرد و گفت: نگاه این دولت فسادستیزی است، برخی‌ها، سال ۹۶ بدون در نظر گرفتن مصالح نظام، کشتارگاهی را که آن زمان ارزش بسیار زیادی داشت با ۱۲ میلیارد تومان و اقساط سالیانه‌ی ۵۰۰ میلیون تومان به شخصی واگذار کردند که اصلاً اهلیت این کار را نداشته است و از شخصی که قرار بوده مابقی هزینه‌ی کشتارگاه را به‌صورت قسطی پرداخت کند از آن زمان تاکنون هیچ مبلغی وصول نشده بود.

 استاندار ایلام ادامه داد: خوشبختانه در این دولت با نگرش فسادستیزی کشتارگاه از دست این شخص خارج و این مجموعه دوباره به دامن بیت‌المال بازگشت.

 وی با اشاره به شعار سال‌۱۴۰۳ «جهش تولید با مشارکت مردم» و بازگشت دوباره کشتارگاه دام به بیت‌المال، گفت: ضرورت دارد پس از طی فرآیندهای قانونی، حداکثر ظرف یک‌ماه این کشتارگاه دوباره فعال شود.

 بهرام‌نیا به بحث  ساخت میدان میوه و تره‌بار به‌عنوان یکی از مطالبات مهم مردم شهر ایلام پرداخت و گفت: پس از سال‌ها و با پیگیری‌های مستمر در مرکز، یکی از مطالبات مهم مردم استان که در تنظیم بازار بسیار موثر است در دیدار با مرحوم قاسمی وزیر وقت راه و شهرسازی وقت و دستور ایشان، ۳۰ میلیارد تومان بدهکاری شهرداری ایلام برای خرید زمین میدان میوه و تره‌بار در شهر ایلام به راه و شهرسازی استان، تقسیط شد و هم‌اکنون سرمایه‌گذار میدان میوه و تره‌بار پای‌کار است که با پیگیری شهردار که تصمیم‌گیرنده اصلی است باید عملیات اجرایی این پروژه در آینده نزدیک اجرایی شود.

 وی اضافه کرد: با همکاری و اهتمام اداره‌کل راه و شهرسازی استان، سرانجام زمین به شهرداری واگذار شده است و اکنون یک سرمایه‌گذار پای‌کار، آماده است که ضروری است فرماندار با شهردار جلسه‌ای برگزار کند و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

 استاندار ایلام در این نشست با تأکید بر تشدید نظارت بر بازار و نظارت بر کمیت، کیفیت و بهداشت پخت نان، گفت: نظارت‌ها در بازار در سطح کل شهرستان‌های استان تشدید شود ارائه گزارش تامین کالاهای اساسی و پروتئینی توسط رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، ارائه گزارش آخرین وضعیت ذخایر استراتژیک توسط رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل غله، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان، ارایه گزارش اقدامات شب عید و ماه مبارک رمضان توسط توسط رییس سازمان جهاد کشاورزی استان  و صمت استان، ارائه گزارش فرمانداران شهرستان‌های تابعه در خصوص تنظیم بازار شهرستان‌ها از جمله دستور کارهای نشست امروز تنظیم بازار استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اگر مجددا شرارتی صورت بگیرد قاطعانه می‌گویم پاسخ ما کمتر از ساعت خواهد بود
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • حضور ۱۱ تیپ ارتش در مرزها
  • خانه رژیم صهیونیستی سست‌تر از لانه عنکبوت
  • در صورت تعدی رژیم صهیونیستی، ایران پاسخ سخت تری خواهد داد
  • سرتیپ حیدری: هرگونه تهدید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهیم
  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است
  • معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود
  • نماینده ولی‌فقیه درسیستان وبلوچستان:ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم
  • در خرید گندم منافع مردم خط قرمز ماست/ عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار ایلام باید آغاز شود