Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال ناپولی شب گذشته در هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف رئال سوسیداد داد و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

گنارو گتوزو بعد از این پیروزی گفت: به نظرم بیش از 50 درصد راه برای صعود به مرحله بعد پشت سرگذاشتیم. همیشه بازی کردن مقابل رئال سوسیداد سخت است. آنها در این بازی دفاعی بازی کردند ولی ما موفق شدیم دروازه رقیب را باز کنیم و برنده بازی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به خاطر عملکرد خوب بازیکنانم از آنها تقدیر و تشکر کنیم.

وی درباره نامزد اصلی قهرمانی اسکودتو در این فصل، گفت: نمی توانم به این سوال جواب دهم. فقط می دانم اکنون با ناپولی در مسیر درستی قرار داریم و با جدیت کار می کنیم. برای اینکه شما تیم برتر میدان باشید باید تمرکز خود را بالا ببرید. ما تیمی قدرتمند در اختیار داریم و باید ببنیم در آینده چه اتفاقی می افتد. این را می دانم که می خواهم دوباره در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کنم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ناپولی لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز گذشته با اینکه در زمین آتالانتا برنده شد، اما نتوانست به نیمه نهایی لیگ اروپا برسد. برتری 0-1 چاره ساز نشد و شکست 3-0 بازی رفت کار دست قرمزها داد تا یک جام دیگر از دست برود. برای قرمزها که پیش از این جام اتحادیه را برده اند، حالا فقط لیگ برتر باقی مانده که در آن با دو امتیاز اختلاف نسبت به سیتی سوم هستند. لیورپول یکشنبه میهمان فولام است.

شاگردان کلوپ می توانند با پیروزی مقابل فولام در بعدازظهر یکشنبه بالاتر از سیتی بروند (در صورت لغزش آرسنال). تیم پپ گواردیولا در بازی جام حذفی مقابل چلسی در ومبلی شرکت می کند، در حالی که آرسنال فردا میهمان وولوز است.

کلوپ در مورد وضعیت بازیکنانش گفت: «البته ما به ترنت الکساندر آرنولد نیاز داریم، اما او را در بهترین فرم می خواهیم و این چیزی است که او باید به آن برسد. ترنت مقصر نیست و این به خاطر شرایط موجود است. شرایط طوری بود که نیاز داشتیم ترنت و همچنین صلاح، ژوتا و رابرتسون را سریعتر به بازی ها برسانیم. قبل از آنها در مورد کرتیس و سوبوسلای نیز شرایط مشابه بود.»

کلوپ ادامه داد: «داشتن همه بازیکنان اتفاقی خوب است، اما مهم این نیست که چه کسی پیراهن تیم را می پوشد، بلکه به نحوه عملکرد ما مربوط می شود. ما باید راهی پیدا کنیم تا به بهترین شکل به بازیکنان کمک کنیم تا آنها را در سریع‌ترین زمان ممکن به بهترین فرم خود برسانیم. مطمئنا هر بازیکنی در زمین با کیفیت بازی می‌کند و بدون آنها ما شانسی نخواهیم داشت. معتقدم بازیکنان خودشان باید به بهترین فرم برسند. با مصدومیت کانر بردلی یکی از گزینه های دفاع راست ما کم شد ولی خوشحالم که ترنت برگشته است. حالا ما باید راهی پیدا کنیم که در زمین مشکل را حل کنیم. ما می‌توانیم درباره این موضوع تا پنج روز بعد حرف بزنیم ولی من مدت زیادی در فوتبال هستم و می‌دانم راهی برای بالا بردن سرعت برای آماده شدن بازیکنان مصدوم وجود ندارد.»

کلوپ در مورد نقش پیروزی های تیم در روند بهبودی بازیکنان گفت: «بله، این بستگی به فرم و وضعیت تیم نیز دارد. هر چه تیم بهتر بازی کند، برای بازیکنان راحت‌تر است که وارد بازی شوند و سرعت ریکاوری خود را بالا ببرند. اگر شما در یک وضعیت عالی نیستید، برای آنها نیز واقعا مشکل است. بازیکنان تیم نباید مسئول عوض کردن روند و فرم تیم باشند. بازیکنایی که به طور مداوم بازی کردند و ریتم مناسبی دارند باید سطح عملکرد را تعیین کنند و بقیه سعی کنند آن سطح رو بالاتر ببرند.»

کلوپ در مورد امیدواری به قهرمانی در لیگ گفت: «ما راهی پیدا می‌کنیم که همچنان مثبت باشیم و شانسی که مقابل‌مان وجود دارد را ببینیم ولی در نهایت باید برابر تیم‌هایی بازی کنیم که آنها نیز اهداف خاص خود را دارند. حتی برخی تیم ها فرصت ریکاوری بیشتری دارند و پیروزی در بازی های باقیمانده به مسائل مختلفی بستگی دارد. فوتبال همین است و شما فقط برای خودتان فوتبال بازی نمی‌کنید. همیشه یک رقیب وجود دارد. ما باید همان لیورپولی شویم که هیچ تیمی دوست ندارد برابرش بازی کند. در سه بازی اخیر کار را برابر رقبایمان ساده کردیم. این اتفاق نباید تکرار شود.»

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: داور قوی سوت زد
  • کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم
  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن: کمک‌مان کنید!‏
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا