Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@15:39:43 GMT

محدودیت‌های کرونایی در گناباد تمدید شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۴۱۴۴

محدودیت‌های کرونایی در گناباد تمدید شد

حامد قربانی روز جمعه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان از نظر شیوع کرونا و بر اساس درخواست از طریق استانداری خراسان رضوی و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، این محدودیتها یک هفته دیگر ادامه می یابد.

وی ادامه داد: بر این اساس تعطیلی فعالیتهای بخش‌های مختلف فرهنگی و آموزشی و مدارس و دانشگاههای شهرستان گناباد هفته آینده هم ادامه دارد و فعالیتهای آموزشی آنها به صورت مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناباد گفت: بر این اساس مراکز آموزش فنی و حرفه ای و زبانکده‌ها و سایر آموزشگاهها و کتابخانه های عمومی، سینما و مراکز نمایش و تئاتر، باغ تالارها و تالارهای پذیرایی نیز در این مدت تعطیل است و برگزاری آیین‌های جمعی مذهبی و اجتماعی نیز در گناباد ممنوع است و استخرهای سرپوشیده، شهربازی و کافه ها نیز تعطیل هستند و باشگاههای ورزشی فقط با ۲۵ درصد ظرفیت مجاز به فعالیت می‌باشند.

وی تعطیلی جمعه بازار و آرامستانها را از دیگر محدودیتها ذکر کرد و افزود: نماز جمعه این هفته هم مانند دو هفته گذشته در گناباد اقامه نمی شود.

قربانی ادامه داد: حفظ سلامت عمومی در اولویت قرار دارد و با بخشهایی که با رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی سلامت جامعه را به مخاطره بیندازند با قاطعیت و بدون چشم پوشی برخورد می شود.

رییس دنشگاه علوم پزشکی گناباد هم به خبرنگار ایرنا  گفت: هم اکنون به طور متوسط روزانه ۵۰ آزمایش مثبت در منطقه زیرپوشش این دانشگاه (شهرستانهای گناباد و بجستان) ثبت می‌شود و از آغاز شیوع کرونا تا کنون ۱۰۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در این مناطق فوت کردند.

دکتر جواد باذلی، روند رو به افزایش تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان گناباد را نتیجه کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، بازگشایی مدارس و رعایت نکردن فاصله اجتماعی دانست و از عموم شهروندان خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، از حضور در تجمع و دورهمی‌ها پرهیز کنند.
هم اکنون سه بخش با گنجایش ۱۷۰ تخت و یک بخش مراقبت‌های ویژه برای درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان علامه بهلول گنابادی فعال است.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۵۹۶ هزار و ۹۴۱ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۹۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان ناشی از این بیماری در کشور به ۳۴ هزار و ۱۱۳ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۴۷۲ هزار و ۵۹۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا گناباد محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گناباد محدودیت های کرونا ویروس کرونا گناباد محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امپولی ۱ - ۰ ناپولی/ فصل کابوس‌وار پارتنوپی ادامه دارد + فیلم

دیدار تیم‌های امپولی و ناپولی از چارچوب هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا با پیروزی ۱ - ۰ امپولی به پایان رسید.

گل دقیقه ۴ آلبرتو چری برای برد تیم میزبان کافی بود تا روند سینوسی ناپولی تحت هدایت فرانچسکو کالتزونا کماکان ادامه دارد. پارتنوپی در ۷ مسابقه اخیر خود تنها یک پیروزی به دست آورده و سه بار نتیجه را به رقبا واگذار کرده‌است.

ناپولی با این شکست ۴۹ امتیازی باقی ماند و فرصت عبور از آتالانتا و رسیدن به رده هفتم جدول (البته با دو بازی بیش‌تر) را از دست داد. پارتنوپی یکشنبه هفته آینده میزبان آاس رم خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • جزئیات مذاکره پرسپولیس برای تمدید قرارداد اوسمار ویرا
  • نواختن زنگ سلامت در گناباد
  • امپولی ۱ - ۰ ناپولی/ فصل کابوس‌وار پارتنوپی ادامه دارد + فیلم
  • مردمی سازی سلامت در راستای اولویت بخشیدن به پیشگیری بر درمان است