Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@11:20:26 GMT

بيل گيتس يک شبه 2 ميليارد دلار از دست داد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۴۲۹۵

بيل گيتس يک شبه 2 ميليارد دلار از دست داد

خبرگزاری آریا- بیل گیتس بیش از 2 میلیارد دلار از ثروتش را در یک روز از دست داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از راشاتودی، همزمان با ریزش شدید شاخص های بورسی در جهان، ثروتمندان جهان شاهد کاهش چشمگیر ثروت خود بوده اند. آن طور که محاسبات شاخص ثروتمندان بلومبرگ نشان می دهد به دنبال سقوط شدید شاخص های بورسی در روز بیست و هشتم اکتبر، جف بزوس، بنیان گذار و مدیرعامل آمازون و ثروتمندترین فرد جهان در مجموع 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

76 میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده است.
این کاهش ثروت تنها محدود به بزوس نبوده و بیل گیتس- بنیان گذار مایکروسافت نیز متحمل خسارت 2.3 میلیارد دلاری شده است. ثروت ایلان ماسک- بنیان گذار خوروسازی تسلا و گروه فضایی اسپیس ایکس 4.24 میلیارد دلار و ثروت مارک زاکربرگ- بنیان گذار فیس بوک 5.75 میلیارد دلار ریزش داشته است.
تمامی افراد دیگر حاضر در فهرست 10 ثروتمند نخست جهان یعنی برنارد آرنو، موکاش آمبانی، وارن بافت، استیو بالمر، لری پیج و سرگی برین نیز به دنبال سقوط سنگین شاخص های بورسی در روز گذشته متحمل خسارت های میلیارد دلاری شده اند. ریزش نمادهای بورسی به ویژه در بین نمادهای بزرگ قابل توجه بوده است.
سقوط شاخص داوجونز اینداستریال اوریج که مهم ترین شاخص بورس نیویورک نیز محسوب می شود از همه سنگین تر بوده و این شاخص بدترین عملکرد روزانه خود را از ماه ژوییه به ثبت رساند. به گفته کارشناسان، صعود مجدد آمار مبتلایان به کرونا در سراسر جهان و احتمال بازگشت قرنطینه های سختگیرانه و همچنین سردرگمی بازارها از برنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که قرار است سوم نوامبر برگزار شود در ثبت این عملکرد بد موثر بوده اند.
علاوه بر بورس آمریکا، دیگر بورس های مهم جهان در اروپا، آسیا و اقیانوسیه نیز شاهد ریزش های سنگینی بودند و این مساله باعث شد میلیاردرهای آسیایی و اروپایی نیز با کاهش قابل توجه ثروت خود مواجه شوند.
لازم به ذکر است شاخص شانگهای کامپوزیت بورس چین تنها شاخص مهم صعودی جهان در روز گذشته بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیل گیتس میلیارد دلار بنیان گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶۵،۹۱۳.۸۳ دلار معادل ۴۳،۰۹۴،۴۶۲،۰۰۰ ریال اعلام شد. بیت کوین امروز در بیشترین مقدار ۶۶،۰۳۹.۷۷ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۱،۳۶۸.۸۱ افزایش قیمت داشت.

منبع: انتخاب

tags # بیت کوین سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها
  • قیمت بیت کوین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ریزش طلا، مقاومت سکه
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • سکه های حراجی با دلار چند هزار تومان فروخته شدند/ عمیدی: پیام دولت با فروش سکه ها با دلار افزایشی چیست! انتظار سه ماه پر بازده در بازار سرمایه وجود دارد/ دولت مشوق سرمایه گذاری در بازار بورس نیست؟
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟