Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس در این بیانیه آمده است: اهانت رئیس دولت فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) به بهانه‌ی حمایت از آزادی بیان، نشانه‌ای روشن، از رفتارهای دوگانه و تبعیض‌آمیز مدعیان تمدن و لیبرال دمکراسی غرب است.

امضاکنندگان این بیانیه اهانت به پیامبر اسلام را غیر قابل گذشت عنوان کردند و افزودند: این درحالی صورت می‌پذیرد که کوچکترین اقدام در انکار افسانه جعلی هولوکاست، از سوی دولت فرانسه، با توقیف کتاب و حکم محکومیت به زندان و آزار و اذیت فرهیختگان و اندیشمندان آزاداندیش مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آمده است: از حکومتی که در کارنامه سیاه حکمرانی خود، کشتار و آزار و تحقیر یک میلیون مسلمان مظلوم الجزایری و تجاوز و هتک حرمت و تحقیر صدها هزار انسان بی‌پناه را در آفریقا ثبت کرده است، این اقدامات موهن جای شگفتی ندارد؛ به ویژه اینکه مطابق آمار و مستندات موجود، این کشور اروپایی، با رشد فزاینده اسلام گرایی مواجه است و ادامه این روند، دولت مردان فرانسوی را با نگرانی‌های زیادی مواجه ساخته است.

این بیانیه عنوان می‌کند: همه جهانیان می‌دانند که رئیس دولت کنونی فرانسه، بیش از یک سال است در کوران اعتراضات مردمی در شهرهای مختلف گرفتار شده و هر از چندگاهی، می‌کوشد تا با حادثه سازی‌های مشکوک ومبهم، افکار عمومی را از عملیات فراگیر سرکوب‎ خشن پلیس منحرف سازد؛ بدون تردید، در شرایطی که آمریکا، رژیم صهیونیستی و اروپا، در مصاف با اسلام عزیز، موج بیداری و مقاومت اسلامی، دچار شکست‌های راهبردی شده و از چهره‌سازی و جریان‌سازی بدلی برای مخدوش کردن چهره تابناک اسلام عاجز مانده‌اند، در صدد برآمده‌اند تا با نقشه سازمان‌ها و اندیشکده‌های صهیونیستی، جبهه جدیدی را علیه اسلام و مسلمانان بگشایند و انتقام شکست‌های جبران ناپذیرشان را این بار در این گونه اقدامات موهن و ضد انسانی بگیرند.

در پایان بیان شده که نمایندگان ولی فقیه در استان‌های کشور جمهوری اسلامی ایران، با اظهار تنفر و محکومیت شدید هر گونه اهانت به مقدسات ادیان توحیدی، به ویژه ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) تمامی آزادی خواهان و فرهیختگان و نخبگان ادیان آسمانی را به واکنش مناسب و قاطع فراخوانده و از ائمه محترم جمعه و جماعات جهان اسلام، علما و دانشمندان بلاد اسلامی می‌خواهیم با آگاه‌سازی عمومی و افشای توطئه‌های استکبار جهانی، ملت‌های مسلمان را به وحدت و اتحاد عملی در مقابل دشمنان اسلام دعوت کنند.

برچسب‌ها فرانسه لطف الله دژکام پیامبر اکرم شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانسه لطف الله دژکام پیامبر اکرم شیراز فارس فرانسه لطف الله دژکام پیامبر اکرم شیراز فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد

دادگاهی در فرانسه مردی را که طی هفته گذشته با ورود به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به انجام عملیات انتحاری تهدید کرده بود به ۱۰ ماه حبس تعلیقی محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، این مرد ۶۱ ساله، مقیم فرانسه در دادگاه مدعی شد که روز جمعه (۱۹ آوریل) پس از اطلاع از دستگیری خواهرش اقدام به این کار کرده است.

او گفت که نمی‌خواسته کسی را «تهدید کند»، بلکه در پی «انتقام» از مقامات ایرانی بوده که او را «تروریست» خوانده‌اند.

دادگاه در حکمی او را از حمل سلاح یا نزدیک شدن مجدد به ساختمان کنسولی منع کرده است.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، این مرد روز جمعه پس از گزارش ورود یک مزاحم با نارنجک یا کمربند انفجاری به ساختمان کنسولی سفارت ایران دستگیر شد اما پلیس هیچ ماده منفجره‌ای پیدا نکرد. یک منبع پلیس که نخواست نامش فاش شود، گفت که مظنون یک جلیقه با جیب‌های بزرگ حاوی سه نارنجک تقلبی به تن داشت.

قاضی گفت که شاهدان از مردی که «پرچم‌ها را پاره کرده» و گفته‌اند «می‌خواهد بمیرد» گفته‌اند.

به گفته دادستانی، این مرد پیش از این به دلیل آتش زدن لاستیک مقابل ورودی سفارت ایران در پاریس در سال ۲۰۲۳ محکوم شده بود.

tags # پاریس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • تا وقتی تکلیف واعظ توهین‌کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی‌توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید