Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@00:39:27 GMT

بازگشت حاشیه سازان به تیم ملی انگلیس

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۴۳۳۸

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از استار، گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس میسون گرینوود و فیل فودن را قبل از بازی با دانمارک در لیگ ملت‌های اروپا به دلیل مسائل غیراخلاقی از اردوی تیم ملی فوتبال انگلیس اخراج کرد. این دو بازیکن قوانین قرنطینه را زیر پای گذاشتند و انتقادهای زیادی را متوجه خود کردند.

با این حال درخشش هر دو بازیکن در تیم‌های شهر منچستر باعث شده است، گرت ساوت گیت درهای تیم ملی را بار دیگر به روی این دو بازیکن باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال انگلیس در ۳ بازی پیش روی خود در پنجره فیفادی باید برابر ایرلند در دیداری دوستانه و بلژیک و ایسلند در لیگ ملت های اروپا به میدان برود و به همین خاطر گرت ساوت گیت اعلام کرده است این دو بازیکن به دلیل اثبات ارزش‌های فوتبالی به تیم ملی دعوت خواهند شد.

گریننود توانست در بازی برابر لایپزیگ در حالی که از ابتدا به میدان رفته بود گل اول را به ثمر برساند و فیل فودن نیز در لیگ برتر برابر وستهام گلزنی کرد و در بازی‌های اخیر سیتی نیز عملکرد خوبی از خود ارائه داده است.

قرار است فهرست نفرات انگلیس برای بازی های پیش رو هفته آینده اعلام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انگلیس ساوت گیت مربی انگلیس دو بازیکن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت

به گزارش همشهری آنلاین چند بازیکن یکی از تیم‌های لیگ برتری قرارداد فصل آینده‌شان بسیار سنگین است و چون بند رضایت طرفین دارند، خود باشگاه تمایل زیادی برای حفظ آنها ندارد. در سوی دیگر این دسته از بازیکنان فصل خوبی را سپری نکردند. در این بین دو نفر از آنها که قراردادشان برای فصل آینده احتمالا فسخ خواهد شد تمایل زیادی دارند که به پرسپولیس بیایند. یکی از آنها سابقه بازی در پرسپولیس هم دارد و دوست دارد با این تیم در آسیا به میدان برود. بازیکن دیگر هم تمایل داشت فصل پیش سرخپوش شود اما باشگاه فعلی‌اش تنها باشگاهی بود که توان پرداخت رضایتنامه‌اش را داشت و به این خاطر مجبور شد به تیم فعلی‌اش نقل مکان کند.

البته او از تیم سابقش هم پیشنهاد دارد اما خودش تمایل به حضور در پرسپولیس دارد. در همین تیم دو بازیکن دیگر هستند که سابقه چند سال بازی در پرسپولیس را دارند و به شدت دنبال این هستند که شرایط برای بازگشت دوباره‌شان به این تیم فراهم شود. تا زمانی که یحیی گل‌محمدی بود این دو بازیکن راهی برای بازگشت به پرسپولیس نداشتند اما الان شرایط فرق کرده و آنها از طریق دوستان خود در پرسپولیس سعی می‌کنند راهی این تیم شوند. ناگفته نماند هر دو بازیکن با باشگاه فعلی خود قرارداد دارند اما چون در قراردادشان بند رضایت طرفین است در صورت عدم تمایل برای ماندن می‌توانند جدا شوند؛ هرچند آنها فقط در صورتی که پرسپولیس بخواهد از تیم فعلی‌شان جدا می‌شوند.

کد خبر 846208 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت