Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:02:12 GMT

بازیگران «نجلا» به مردم پاسخ می‌دهند

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۴۵۴۴

بازیگران «نجلا» به مردم پاسخ می‌دهند

عوامل سریال «نجلا» شنبه ـ ۱۰ آبان ماه ـ بی‌واسطه به تماس های مردمی‌ پاسخ می‌دهند.

به گزارش ایسنا، امور مخاطبان اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما صبح شنبه ـ ۱۰ آبان ماه ـ میزبان عوامل سریال «نجلا» می‌شود. این سریال که به تازگی به اتمام رسیده در ۱۷ قسمت از شبکه سه سیما پخش شد.

علاقه مندان برای گفت و گوی بی واسطه با بازیگران و سازندگان این مجموعه می توانند شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با شماره تلفن ۱۶۲ روابط عمومی صداوسیما تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست مطبوعاتی آنلاین این مجموعه نیز از ساعت ۱۱ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال نجلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هماهنگی میدان و دیپلماسی از عوامل مهم موفقیت عملیات وعده صادق بود

به گزارش «نماینده»، شهریار حیدری در مورد عملیات تاریخی، مقتدرانه و پیروزمندانه نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی گفت: بعد از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته، تعبیر رژیم این بود که جمهوری اسلامی قادر به پاسخ نخواهد بود و این عملیات پاسخ محکمی در واکنش به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی بوده است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: تحلیل غلط رژیم صهیونیستی این بود که هیچ موشکی از گنبد آهنین عبور نمی‌کند ،اما عملیات وعده صادق ضربه سنگینی به توان نظامی این رژیم بود.

نماینده مردم قصر شیرین با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در روز عید سعید فطر که فرمودند:« رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود» گفت: این عملیات با هدف تنبیه ،بازدارندگی و پاسخ به مجموعه اقداماتی بود که این رژیم در سوریه مرتکب شد و پاسخی در شان و اقتدار ملی و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی بوده است.

حیدری اضافه کرد: اگر پاسخی از سوی رژیم صهیونیستی داده شود، جمهوری اسلامی با ابزارهای مدرن تر و عملیات گسترده تر پاسخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مدعی است که بخشی از این پهپادها و موشک ها با کمک هم پیمانان آنها یعنی امریکا و اروپا به هدف اثبات نکرده است، گفت: اصل و نفس کار در این عملیات بسیار مهم است و این راهبردی که نظام در مقابل تهدیدات رژیم ترسیم کرده است، در سطح بین الملل تاثیر گذار است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: عبور موشک‌ها از گنبد به اصطلاح آهنین، اقتدار قدرت دفاعی ایران و ناتوانی رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت.

حیدری اظهار داشت: هماهنگی میدان و دیپلماسی از علل مهم موفقیت عملیات وعده صادق بود.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه - ۲۶ فروردین ماه - با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل تعداد قابل توجهی موشک کروز و بالستیک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آن ها به هدف اصابت کرده است.

ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • مخبر : اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • هماهنگی میدان و دیپلماسی از عوامل مهم موفقیت عملیات وعده صادق بود
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • پرچم عدالت‌خواهی به واسطه نیروهای مسلح برافراشته شده است
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید