Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، «اولگ سیرومولوتوف» معاون وزیر خارجه روسیه، با اشاره به تحولات اخیر فرانسه، گفت: ما بارها به مقامات فرانسوی درباره خطراتی که اتباع قفقاز شمالی می توانند برای این کشور ایجاد کنند هشدار داده بودیم اما پاریس به هشدارهای مسکو توجهی نکرد. 

به گفته این مقام روسی، پاریس با این بهانه که در حال پذیرش «مبارزین آزادی» است، به اتباع قفقاز شمالی شهروندی فرانسه را اعطا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرانسه بعد از کشته شن یک معلم بدست یک جوان چنچنی، روز گذشته نیز صحنه حمله با سلاح سرد بود. این تحولات در نتیجه اقدامات هدفمند ضد اسلامی مقامات فرانسوی در این کشور آغاز شده است. 

در واقع، ۱۸ ماه مانده تا برگزاری دور نخست انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه، امانوئل ماکرون می‌کوشد اسلام هراسی را به نام مبارزه با تروریسم جا بزند و برای خودش دستاوردهایی در زمینه امنیتی فراهم کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است

نزدیک به ۷ ماه از جنگ غزه می‌گذرد. طی این مدت رژیم صهیونیستی بیش از ۳۴ هزار غیرنظامی را به کام مرگ کشانده و بخش قابل توجهی از زیرساخت‌های این باریکه را نابود کرده است. گرچه مقامات غربی در ابتدا به طور تمام قد در کنار رژیم صهیونیستی در توحش علیه فلسطینیان ایستاده بودند، اما با گذشت زمان و تشدید بحران بشردوستانه در غزه، کم کم شاهد بلند شدن صدا‌هایی برای توقف درگیری‌ها هستیم. 

به گزارش الجزیره، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه امروز (دوشنبه) طی تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار استقرار آتش بس فوری و پایدار در نوار غزه شد. 

براساس بیانیه منتشر شده از سوی دفتر ریاست جمهوری فرانسه، مکرون در این گفتگوی تلفنی از تمایل پاریس برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها در خاورمیانه خبر داد و با همدردی با اسراییل پیرامون مشکلاتش در منطقه تاکید کرد: ما خواستار مقابله با تلاش‌های ایران به منظور بی ثباتی در منطقه هستیم. 

رئیس جمهور فرانسه با اشاره به بحران بشردوستانه موجود در غزه، خواستار استقرار آتش بس فوری و پایدار در این باریکه به منظور ورود کمک‌های بشردوستانه و نیز آزادی اسرای صهیونیست شد. 

مکرون در پایان از تلاش پاریس به منظور کاهش تنش‌ها میان اسراییل و لبنان در مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر داد. 

فرانسه پس از جنگ جهانی اول و بر پایه معاهده سایکس – پیکو، طی توافق با انگلیس، لبنان را به استعمار خود در آورد. مقامات پاریس اکنون نیز با تفکر قیمومیتی که درباره لبنان دارند، به طور پیوسته در حال مداخله در امور داخلی این کشور هستند؛ غافل از آنکه مقامات حزب الله بار‌ها تاکید کرده اند منافع ملی لبنان خط قرمز این گروه است و زیر بار فشار هیچ طرف خارجی به منظور اعطای امتیاز به صهیونیست‌ها نخواهند رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان/وضعیت وخیمی در انتظار اوکراین است
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه
  • تحولات اوکراین| آیا کمک آمریکا باعث نجات کی‌یف می‌شود؟
  • خطر واگرایی و افتادن ارمنستان در دامان غرب/ بررسی اهداف ناتو در قفقاز جنوبی و تبعات آن برای ایران
  • خطر واگرایی و افتادن ارمنستان در دامان غرب/ بررسی اهداف تحرکات ناتو در قفقاز جنوبی و تبعات آن برای ایران