Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سعید خال، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) به همراه والدین شهید حاج اصغر پاشاپور از مدافعین حرم و همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

سردار سرتیپ پاسدار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در این دیدار ضمن خدا قوت به مدیر عامل و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: انصافا کار در بهشت زهرا(س) کاری مقدس و ارزشمند است و جزو کارهایی است که مستقیم با روح انسان در ارتباط است و از این رو در زمره کارهای سخت و طاقت فرسا قرار دارد که البته به واسطه واجب کفایی بودن ثواب دنیوی و اخروی بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در بحران کرونا با توجه به چند برابر شدن خدمات رسانی به خانواده‌های متوفیان به ویژه متوفیان کرونایی که باید با شیوه نامه های بهداشتی انجام شود مشکلات شما هم چندین برابر شده و این اعتقاد ، توکل و علاقه ای که شما و پرسنل بهشت زهرا(س) در کارتان دارید باعث شده تا در این کار سخت و طاقت فرسا سربلند شوید.

سردار اشتری در ادامه به توصیف روحیه مردمی و خیرخواهانه این شهید والامقام پرداخت و تصریح کرد: شهید حاج اصغرپاشاپور دلیرانه و شجاعانه برای حفظ و حراست از حرم اهل بیت(ع) ایستادگی کرد و با افتخار به فیض شهادت نائل شد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: شهدا و خانواده‌های معظم آنان مایه عزت و افتخار کشور هستند و هر چه داشتند در راه خدا دادند و همین امر باعث خیر و برکت برای این کشور و برای ما افتخاری است که خادم شهدا باشیم.

وی با اشاره به اینکه در نیروی انتظامی مقتدر جمهوری اسلامی ایران همچنان باب شهادت باز است، تصریح کرد: با دعای خیر شهدا و رهنمودهای فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) این کشور روز به روز مقتدر تر و با امنیت بیشتر در منطقه و جهان به پیش می‌رود.

همچنین سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در خصوص عملکرد سازمان بهشت زهرا(س) در کار خطیر خدمات رسانی به اموات کرونایی گزارشی ارائه کرد و گفت: پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) 250 روز است که در بحرانی با سه ویژگی بی سابقه ، غیرقابل تصور و بحرانی که پایان آن مشخص نیست در حال خدمات رسانی شبانه روز به شهروندان داغدار با نهایت تکریم و احترام هستیم.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به تجارب موفق همکاری دو مجموعه سازمان بهشت زهرا(س) و نیروی با اقتدار انتظامی کشور تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر به همراهی و هماهنگی در موضوعات مشترک نیازمندیم و از روحیه تعاملی و برادری سردار فرماندهی نیروی انتظامی کشور که همواره در روزهای سخت در کنار سازمان بهشت زهرا(س) بوده اند، سپاسگزاریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا سردار اشتری نیروی انتظامی کشور سازمان بهشت زهرا س مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر وزیر کشور از فرماندهی نیروی انتظامی در اجرای «طرح نور»

وزیر کشور گفت: فراجا به همه مأموران خود تأکید نموده است تفکیک غفلت و اهمال شهروندان در اجرای قانون حجاب با تدبیر برای هنجارشکنی و ساختارشکنی با دقت کامل صورت پذیرد و سیاست‌های پیشگیرانه در این موضوع چندلایه، منعطف، جامع و دوراندیشانه است.

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی، وزیر کشور با تقدیر از فراجا در موضوع حجاب و پوشش اسلامی اظهار داشت: مسئله حجاب و پوشش در جمهوری اسلامی ایران از ارکان هویتی نظام و از مسلمات شرعی و قانونی است و برای این موضوع ذیل الگوی مطلوب ایرانی اسلامی سبک زندگی باید اهتمام ویژه داشت و نباید اجازه داد هنجارشکنی مغرضانه توسط عوامل دشمن که در صدد تضعیف احکام قانونی و شرعی در کشور هستند، آسان و ممکن باشد. البته در مواجهه با این موضوع مراقبت خواهد شد تا این موضوع به کانون منازعه هویتی تبدیل نشود.

احمد وحیدی با تأکید بر این نکته که طرح‌های اجراشده در حوزه حجاب در چارچوب قانون صورت می‌پذیرد افزود: فرماندهی انتظامی در جهت عمل به مطالبه عمومی جامعه و در راستای ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی در مقام ضابط قانونی دستگاه قضائی به وظایف محوله خود پرداخته است و همراهی اکثر قریب به اتفاق شهروندان را به همراه داشته است.

وحیدی خاطرنشان کرد: فراجا به همه مأموران خود تأکید نموده است تفکیک غفلت و اهمال شهروندان در اجرای قانون با تدبیر برای هنجارشکنی و ساختارشکنی با دقت کامل صورت پذیرد و سیاست‌های پیشگیرانه در این موضوع چندلایه، منعطف، جامع و دوراندیشانه است. در طی دوره اجرای طرح اخیر نیز غالب شهروندانی که مورد تذکر و یادآوری برای اصلاح در پوشش قرار گرفته‌اند همراهی بسیار خوبی داشته‌اند و فقط انگشت‌شماری از افراد قصد هنجارشکنی و اخلال در نظم عمومی داشته‌اند که به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • استقامت مردم غزه دشمن را به زانو درآورده است
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • ۹۵ درصد مزارهای شهدا در زنجان ساماندهی شد
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • عملیات وعده صادق مستضعفان عالم را دلشاد کرد
  • دستگیری یک خانواده رمال در فردیس
  • حمایت از اجرای طرح نور در قزوین
  • تقدیر وزیر کشور از فرماندهی نیروی انتظامی در اجرای «طرح نور»
  • پیروزی‌های جمهوری اسلامی مرهون استقامت جانبازان است