Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:43:45 GMT

ادامه فعالیت مدیران مستعفی در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۴۶۲۵

ادامه فعالیت مدیران مستعفی در پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از استعفای مهدی رسول پناه از سرپرستی این باشگاه نسبت به ادامه حضور وی در مقام ریاست هیات مدیره باشگاه واکنش مثبت نشان داد تا وی به فعالیتش در جمع سرخپوشان ادامه دهد.

همچنین علی رغبتی نیز با وجود استعفا از جمع هیات مدیره این باشگاه میزبان جلسه پنجشنبه گذشته آنها بود تا نشان دهد همچنان در امور تصمیم گیری پرسپولیس نقش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش نیز با استعفای رغبتی مخالفت کرده و از او خواسته تا به فعالیتش در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد تا او و رسول پناه در کنار سیدمحمد فیاض و غلامعلی محمدعلیپور در هیات مدیره باشند.

کد خبر 5059724

منبع: مهر

کلیدواژه: هیات مدیره باشگاه پرسپولیس علی رغبتی مهدی رسول پناه تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا شجاع خلیل زاده باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی کشتی آزاد لیگ قهرمانان فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان انتخابی تیم ملی مهدی رسول پناه هندبال لیگ برتر والیبال هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس

بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام در مورد برگزاری بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی سالیانه و سراسری 700 هیأت رزمندگان اسلام به مدت 3 روز در مشهد گفت: این همایش از 5 تا 7 اردیبهشت‌ در مشهد مقدس برگزار می‌شود. در این نشست علما و مسئولان مربوطه به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در سال 1403 می‌پردازند. موضوعات کارگروه‌ها عبارتند از اربعین و برنامه‌های سال 1403 موکب‌ها، آسیب‌شناسی برنامه های هیات و رشد و بالندگی آن، ایده های جدید جهت ارتقاء هیات ها، نقش هیأت در ارتقاء عفاف و حجاب جامعه. این 700 مدیر هیأت، شامل 400 مدیر هیأت رزمندگان اسلام و 300 مدیر هیأت پیروان عترت (خواهران) رزمندگان اسلام را می‌شوند.

10 توصیه مهم به مداحان در آستانه محرم

مداحی ادامه داد: حجت الاسلام راشد یزدی درباره اخلاق در هیأت، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان درباره رسالت‌های هیأت رزمندگان در جامعه، آقای آل داود درباره سواد رسانه و جنگ شناختی، حجت الاسلام سید حسین مؤمنی درباره بایدها و نبایدهای هیأت و آداب هیأت داری، سردار فلاح‌زاده درباره جهان اسلام و محور مقاومت، حجت الاسلام راجی درباره جهاد تبیین، حجت الاسلام خواجوی درباره فلسفه سیاسی نظام اسلامی از منظر امامین انقلاب، آقای وحید جلیلی قائم مقام صدا و سیما در مورد اهمیت رسانه در هیأت‌ها و نیز انتظارات متقابل رسانه ملی و هیأت‌های رزمندگان اسلام و حجت الاسلام احمد پناهیان در مورد شیوه‌های هیأت داری در این همایش سخنرانی خواهند کرد. حاج احمد واعظی در این نشست به مدیحه سرایی و حجت الاسلام سید روح الله مؤید فرزند استاد مؤید به شعرخوانی خواهند پرداخت. در پایان این نشست هم اندیشی، به بیست هیات برتر (ده نفر از آقایان و ده نفر از خواهران) جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • ۲ استاندار جدید دولت رئیسی /وزیر مستعفی سمت گرفت
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام
  • بانک ها پنج شنبه ها باز هستند