Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@13:05:08 GMT

فنونی‌زاده: باشگاه پرسپولیس متعلق به پروین است

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۴۶۶۰

مرتضی فنونی‌زاده معتقد است حضور یک ‌فرد ورزشی و استخوان خرد کرده فوتبالی در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خیلی می‌تواند به حل بحران کنونی کمک کند. او علی پروین را فردی مناسب برای مدیریت شرایط کنونی می‌داند و حرف‌هایی می‌زند که خواندن آن خالی از لطف نیست‌. 

شنیده‌اید که احتمال دارد علی پروین عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شود؟
عضویت در هیئت مدیره باشگاه؟ باشگاه پرسپولیس خانه پروین و متعلق به علی‌آقاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حداقل کاری است که انجام می‌دهند. 

چطور؟
امثال علی پروین با خون دل این تیم را حفظ کرده‌اند. زمانی که پولی در بساط نبود، وسط جنگ و بی‌پولی با مینی‌بوس این طرف و آن طرف می‌رفتیم و علی‌آقا تیم پرسپولیس را زنده نگه داشت. او اسطوره باشگاه پرسپولیس است. 

خود شما فکر می‌کنید حضور علی پروین در هیئت مدیره باشگاه مفید و مؤثر باشد؟
صددرصد همین طور خواهد بود. علی‌آقا استخوان خردکرده فوتبال و پرسپولیس است. من فکر می‌کنم جای یک آدم ورزشی در هیئت مدیره پرسپولیس واقعاً خالی است. 

عملکرد هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟
من کاری به برخی اتفاقات ندارم اما هر آدمی نکات مثبت و منفی دارد. من فکر می‌کنم رسول‌پناه منهای اشتباه بزرگی که مرتکب شد و آن حرف‌ها را در یک جمع نامحرم زد کارهای خوبی هم انجام داده است. 

بیشتر توضیح می‌دهید؟ می‌گویند شما رسول‌پناه را می‌دیدید!
من شاید در مجموع 6 یا 7 بار رسول‌پناه را دیده باشم. باید حقیقت را گفت که او پول برانکو را در روزگار دلار30 هزار تومانی پرداخت کرد. در فصل نقل و انتقالات تابستانی 7 خرید مناسب انجام داد که در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. 90 تا 95 درصد قرارداد فصل گذشته بازیکنان را پرداخت کرد و... به هر حال یک کارهایی انجام داد که انصاف حکم می‌کند از آن یاد کنم. 

اما فایل و فیلم صوتی و تصویری او اشتباهی واقعاً عجیب بود. نباید آن حرف‌ها را می‌زد.
من احساس کردم آن فیلم‌ها از روی نقشه و برنامه بوده است. شما دیدید فردی که با رسول‌پناه صحبت می‌کند اول اسم مازندران را می‌آورد و او را تحریک می‌کند چیزی بگوید یا درباره یحیی، شجاع و بقیه هم همین طور!

اما به هر حال مدیر باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس باید مراقب گفتار خودش باشد. نباید هرحرفی را ولو در یک جمع خصوصی بر زبان بیاورد.
من این حرف را قبول دارم اما این هم از روی سادگی بوده است. البته اشتباه بزرگی هم بود و نمی‌توان آن را کتمان کرد. 

به نظر شما شجاع خلیل‌زاده اشتباه کرد که به قطر رفت؟ خودش مجتبی محرمی را همیشه مثال می‌زند که به خاطر پرسپولیس قید پیشنهادات بزرگ را زد و حالا...  
شجاع خلیل‌زاده بازیکن بزرگ و باتعصبی است. شاید نحوه رفتن و جدایی او یک مقدار مشکل‌ساز شده باشد وگرنه هر بازیکنی حق دارد به آینده‌اش فکر کند. کاش می‌شد او فینال لیگ قهرمانان آسیا را بازی می‌کرد و بعد می‌رفت اما...  

منبع: الف

کلیدواژه: هیئت مدیره باشگاه هیئت مدیره رسول پناه علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات مداح قمی پس از حمله عجیب به علی پروین و حسن روشن

سید یدالله حسینی رئیس هیئت خادم الشهدا قم با انتشار عکس نوشته‌ای در اینستاگرام پس از واکنش‌ها به طرح موضوع هایده و معین و انتقاد از تلویزیون عذرخواهی کرد.

در این تصویر که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، سید یدالله حسینی رئیس هیات خادم الشهدای قم با تاکید بر اینکه ویدیوی منتشره در فضای مجازی تقطیع شده بود، از کسانی که به آنها اهانت شد پوزش خواست.

tags # معین ، علی پروین سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) عصبانیت عجیب علی پروین در رختکن پرسپولیس؛ این‌ها هیچی نباید بخورند!
  • علی آقا داخل رختکن هندوانه‌ها را شوت کرد | عصبانیت عجیب علی پروین در رختکن پرسپولیس | اینها هیچی نباید بخورند
  • توضیحات مداح قمی پس از حمله عجیب به علی پروین و حسن روشن
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد
  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • عکس| ملاقات جالب یک پرسپولیسی با علی پروین در رامسر
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!