Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:34:16 GMT

کرونا با ۱۶ فوتی رکورد دیگری در کرمانشاه ثبت کرد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۴۶۸۴

کرونا با ۱۶ فوتی رکورد دیگری در کرمانشاه ثبت کرد

«مهدی محمدی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع ۱۶ فوتی در ۲۴ ساعت گذشته در استان، هشت نفر در شهرستان کرمانشاه، سه نفر سرپل ذهاب، ۲ نفر اسلام‌آبادغرب، ۲ نفر کنگاور و یک نفر در گیلانغرب جان خود را از دست دادند.  

به گفته او، از ابتدای شیوع اپیدمی تاکنون در مجموع ۸۶۵ نفر براثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: همچنین در شبانه روز گذشته ۱۱۹ مورد بیمار مثبت بستری و ۴۵۵ بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند.

محمدی اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته ۲۱۹ بیمار جدید با علایم بیماری کرونا در استان بستری و ۱۷۶ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

به گفته او، از ابتدای اپیدمی تاکنون ۱۷ هزار و ۲۹۷ بیمار با علایم بیماری کرونا در استان بستری و ۱۵ هزار و ۴۷۵ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

وی اظهار داشت: اکنون ۹۷۴ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ وضعیت استان کرمانشاه از نظر کرونا قرمز است و ۶ شهرستان استان در وضعیت قرمز پرخطر قرار دارند. ادارات، اصناف و بازار این شهرستان‌ها از پنجم آبان به دستور ستاد مدیریت کرونا به مدت یک هفته تعطیل شده و ۲۲ محدودیت و ممنوعیت نیز برای هشت شهرستان مابقی لحاظ شده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۸ بیمارستان آموزشی و غیرآموزشی زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی و هفت بیمارستان غیردانشگاهی دارد که اکنون بیماران کرونایی در بیمارستان‌های «گلستان»، «فارابی» و «شهدا» بستری هستند.

اکنون بیش از سه هزار تخت در ۱۸ بیمارستان دولتی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

هم اکنون به همت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با همراهی بیمارستان های زیرنظر نیروهای مسلح در استان ۹۵۲تخت برای بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان اختصاص داده شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی مهدی محمدی کرمانشاه کنگاور پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی مهدی محمدی کرمانشاه کنگاور ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی مهدی محمدی کرمانشاه کنگاور اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی

بهرام دلفان اظهار کرد: براساس قانون مولدسازی اموال مازاد دانشگاه علوم پزشکی را احصا و برای مولدسازی معرفی کردیم.

وی از معرفی ۴۸ واحد از املاک این دانشگاه برای مولدسازی خبر داد و اضافه کرد: ارزش این واحد‌ها ۲۰۰ میلیارد تومان است و پس از فروش برای تجهیز خوابگاه، پارکینگ بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد و بخشی از بیمارستان نیایش هزینه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در حال حاضر ۲۴۰۰ تخت فعال بیمارستانی داریم و با احداث بیمارستان‌های نیایش خرم‌آباد، رازی کوهدشت، گهر دورود ۱۱۰۰ تخت به مجموع تخت‌های استان افزوده می‌شود.

دلفان یادآور شد: با احداث بیمارستان نیایش، بیمارستان شهدای عشایر را به مرکز تروما و جراحی اختصاص خواهیم داد.

وی اضافه کرد: تصمیم داریم توریسم درمانی را در استان تقویت کنیم این درحالیست که سالانه بین ۴۰ تا ۵۰ بیمار خارجی به استان مراجعه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: با بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست احداث لرستان می‌توانیم ۱۰ درصد تخت‌ها را VIP کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید