Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@12:56:53 GMT

«گاو آمریکایی» به دور از جریان رایج

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۴۷۳۰

«گاو آمریکایی» به دور از جریان رایج

«گاو آمریکایی» برای نگارنده، اثری به‌غایت لطیف و متمایز با جریان رایج فیلم‌های کوتاه این روزگار است. جغرافیای بکر، ایده مرکزی متفاوت و بازی‌های یک دست، این فیلم کوتاه را برای من تا مرز یک اثر استاندارد و قابل تحلیل بالا می‌برد. 

شاید به دلیل همین ایده مرکزی و یا جغرافیای اثر بود که سکانس‌های این فیلم برایم یادآور برخی آثار امیر نادری، از جمله «سازدهنی» و «دونده» بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فیلمنامه‌نویس در همین زمان اندک به خوبی از پس شخصیت‌پردازی کاراکتر اصلی خود بر می‌آید و با کارگردانی درست، به خوبی فضا و محیط را برای بیننده باورپذیر می‌سازد. 

البته فیلم خالی از اشکال هم نیست. برای مثال به نسبت یک فیلمنامه کوتاه، ایده محرک دیر اتفاق می‌افتد و تدوین هم در این نقیصه نه تنها به کمکش نیامده است، بلکه مشکل را دوچندان می‌کند. پایان بندی به اندازه کافی قانع کننده نیست و البته میزانسن‌ها در سکانس‌ها به ویژه در سکانس مواجهه ۲ پسر نوجوان با هم و یا تنهایی قهرمان داستان با گاو آمریکایی در آن طویله می‌توانست به مراتب بهتر و پخته‌تر باشد اما با همه این نقایص، «گاو آمریکایی» همچنان فیلم سر پا و گرمی است؛ به گونه‌ای که پس از اتمام آن مشتاقانه منتظر دیدن اثر بعدی سازنده‌اش هستید.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1449119

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: گروه سینمایی هنر و تجربه کارگردانان سینمای ایران فیلم کوتاه گاو آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سکانس خنده دار از پایتخت ۶؛ وقتی ارسطو از زندان بر می‌گردد و دنبال کار است (فیلم) سکانس خنده دار پایتخت؛ واکنش بهتاش به ماجرای خواستگاری رحمت از مادرش (فیلم) سوارکاری نیکای سریال پایتخت با یک اسب (فیلم)

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم ماه در جنگل
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • (تصاویر) اسکناس دوره ناصرالدین شاه قاجار چه بود و ارزش آن چقدر بود؟
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • علائم ورم معده یا گاستریت چیست؟
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد صفحه‌کلید/ طراحی رایج صفحه‌کلید به منظور گیر نکردن دکمه‌هایش است!
  • سکانس‌هایی از فیلم معجزه عشق
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • ببینید | سکانس ماندگار از پانتومیم ترانه علیدوستی در فیلم درباره الی
  • ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی