Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۵۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۴۶ نفر از آن‌ها اهل کاشان هستند و هشت مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی منطقه کاشان رخ داده است.

سید علیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تاکنون ۸۵ هزار و ۵۸۷ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: پنج هزار و ۵۰۷ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان ۵۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند، ۵۰ بیمار جدید در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند که از این تعداد سه نفر اهل توابع کاشان، یک نفر اهل توابع آران و بیدگل و ۴۶ نفر اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان ۸۹ سال و حداقل سن بستری ۲۳ سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: از ۵۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان هشت نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند که از این تعداد دو نفر اهل آران و بیدگل، یک نفر اهل توابع آران و بیدگل و پنج نفر اهل کاشان هستند و حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان سیدالشهدا ۸۱ سال و حداقل سن بستری ۳۷ است.

وی ادامه داد: در مجموع فعلاً ۳۵۳ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۳۲۱ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۳۲ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

مروجی تصریح کرد: ۵۴ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد ۴۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و پنج نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

وی توضیح داد: شش مورد فوتی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان که سه زن ۶۰، ۶۳ و ۷۵ ساله و سه مرد ۵۲، ۷۶ و ۸۰ ساله بوده‌اند، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده و دو مورد فوتی در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل که یک زن ۸۷ ساله و یک مرد ۵۱ ساله بوده‌اند، نیز رخ داده است.

مروجی اضافه کرد: با اضافه شدن ۹۶ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش پنج هزار و ۸۷۵ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده‌اند.

کد خبر 452526

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمار ابتلا به کرونا آمار فوتي آمار ابتلا به کووید ۱۹ آمار کرونا آمار آمار کرونا در اصفهان آمار قربانیان کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان آمار روزانه مبتلایان به کرونا آمار مبتلایان به بیماری کرونا آخرین آمار کرونا ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا ابتلا به کرونا شیوع کرونا پاندمی کرونا پاندمی کووید 19 کرونا در اصفهان آخرین اخبار کرونا انتقال بيماري کرونا کرونا در کاشان کاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان کووید ۱۹ شیوع بیماری کووید۱۹ مبتلا به کووید ۱۹ تشخیص کووید ۱۹ تست کرونا تست PCR مبتلایان کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بیمارستان شهید بهشتی کاشان مبتلا به کرونا ویروس منطقه کاشان بیمار جدید نفر اهل شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کد خبر 6086909

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد