Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان افسری ورودی سال ۹۵ دانشگاه هوایی شهید ستاری با بیان تبریک آغاز هفته وحدت گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در سایه رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز نیروهای مسلح در کشور با وحدت و انسجام آماده حراست از تمامیت ارضی ایران عزیز هستند و خواب راحت را از چشم بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران ربوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با هر تهدیدی گفت: نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان شکن به هر گونه ماجراجویی در تمام مرزهای کشور هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دانشجویان گفت: دانشجویان از جمله بهترین افراد جامعه هستند پس قدر خود را بدانید و از فرصت ها استفاده کنید. 

امیر نصیر زاده با تاکید بر ضرورت شناخت تهدیدات جدید و آینده گفت: تامین امنیت و باز دارندگی با درست کار کردن، نوآوری، درست فکر کردن، کسب دانش و پرهیز از روزمرگی به دست می آید.

وی یادآور شد: همواره مفید و اثر گذار بودن و باور به حق داشتن را مد نظر قرار دهید و با دلسوزی و انگیزه برای رسیدن به شرط بهتر تلاش کنید.

در پایان این مراسم از نفرات برتر اساتید، فرماندهان و دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری با اهدای لوح وهدایا تجلیل به عمل آمد.

216219

کد خبر 1449344

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پدافند هوایی قره باغ نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن اگر مرتکب خطایی شود، با پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح روبرو می‌شود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش امروز به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، پیش از خطبه‌های نماز جمعه در جمع نمازگزاران کرمانی گفت: ۲۹ فروردین روز ارتش، یادگار پیام تاریخی حضرت امام در سال ۵۸ است که علی رغم همه توطئه‌های احزاب مبنی بر منحل کردن ارتش، با بصیرت، پیام تاریخی مبنی بر موجودیت ارتش را صادر کرد.

امیر غلامعلیان افزود: در همان سال ارتش با سازماندهی یگان‌های رزمی خود، از تجزیه کشور جلوگیری کرد.

وی تصریح کرد: امام راحل، سه عامل اراده خداوند، خواست مردم برای تحقق نظام و پیوستن ارتش به بدنه نظام را در پیروزی انقلاب اسلامی موثر می‌دانست و در دوران دفاع مقدس نیز ارتش با طرح‌ریزی، سازماندهی و برنامه‌ریزی ده‌ها عملیات نقش بی‌نظیری در پیشبرد جنگ داشت و با ضربات سنگینی که بر پیکره ارتش بعثی وارد کرد، اجازه نداد یک وجب از خاک ایران به تصرف ارتش عراق در بیاید.

امیر غلامعلیان تصریح کرد: ارتش از شرایط تحریم به عنوان فرصت استفاده کرد و با اتکا به نسل جوان شروع به ساخت سلاح و تجهیزات کرد و پس از جنگ نیز بازسازی ارتش شکل گرفت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش بیان داشت: استقرار نیرو‌های ارتش در مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی و ایجاد امنیت پایدار، مرز‌ها را برای دشمن ناامن کرد.

امیر غلامعلیان افزود: اگر امروز دشمن ذره‌ای احساس کند ما در دفع تهدید ناتوانیم، هیچ تعارفی با ما ندارد؛ اما توان بازدارندگی نیرو‌های مسلح در حدی است که کوچک‌ترین روزنه‌ای برای نفوذ به محدوده سرزمینی ما پیدا نمی‌کند و اگر مرتکب خطایی شود، با پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح روبرو می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دشمن اگر مرتکب خطایی شود، با پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح روبرو می‌شود
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • هرگونه خطا از سوی رژیم جعلی اسراییل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • دلاورمردان ایران اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به دشمن دادند
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • ایادی استکبار در صورت تجاوز به حدود جمهوری اسلامی با پاسخ محکم و مقتدرانه کشورمان مواجه می‌شوند