Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@02:58:12 GMT

آزادی بیان در غرب شعار است

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۴۸۰۰

آزادی بیان در غرب شعار است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته این شهرستان با بیان اینکه آمریکا از اول انقلاب به دنبال توطئه علیه جمهوری اسلامی را داشته است، اظهار کرد: امام راحل (ره) رابطه جمهوری اسلامی با آمریکا را رابطه گرگ‌ومیشی دانست و آن را شیطان بزرگ نامید زیرا این رژیم مستکبر در این ۴۰ سال از هیچ تلاشی برای نابودی نظام دریغ نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی‌ امید داشتن به انتخابات آمریکا و پیروزی یک کاندیدای خاص را خیانت به کشور دانست و گفت: سیاست آمریکا علیه جمهوری اسلامی فشار حداکثری از طریق تحریم‌های ظالمانه بوده و این سیاست در دوران هر رئیس‌جمهوری از هر دو‌ حزب دموکرات و جمهوری‌خواه اعمال‌شده و هیچ تغییری نکرده است.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با انتقاد از موضع‌گیری خبیثانه رئیس‌جمهور فرانسه به ساحت مقدس حضرت محمد (ص) بیان کرد: توهین به پیامبر (ص) توسط رئیس‌جمهور خبیث فرانسه نشان‌دهنده فروغ روزافزون نور نبوی در عالم خلقت و اروپا است زیرا کشورهای غربی نگران اقبال عمومی به حضرت محمد (ص) و دین اسلام هستند.

طیبی با اذعان به اینکه آزادی بیان در کشورهای غربی به یک شعار تبدیل‌شده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در یک پیغام هوشمندانه به جوانان فرانسوی و اروپایی آنان را مخاطب خود قرار داده و فرمودند چگونه اهانت به پیامبر با میلیون‌ها پیرو آزادی بیان بوده و ایجاد شبهه در هلوکاست چندین سال زندانی دارد.

وی خواستار برخورد قاطع دستگاه دیپلماسی جمهوری با رئیس‌جمهور فرانسه شد و افزود: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی در خصوص توهین رئیس‌جمهور کشور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر (ص) نباید به یک بیانیه و احضار سفیر اکتفا کند لذا از دستگاه دیپلماسی درخواست دارم پاسخی قاطع به اقدام مکرون خبیث بدهد

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با تبریک سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام گفت: روز ۱۳ آبان در تاریخ جمهوری اسلامی بسیار مهم و ارزشمند است زیرا در این روز جوانان انقلابی پیرو خط امام (ره) اسناد جاسوسی را کشف و ماهیت آمریکا را برای تمامی مردم جهان نشان دادند‌.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: آزادی بیان فرانسه مقام معظم رهبری امام جمعه امام جمعه آستانه اشرفیه طیبی جمهوری اسلامی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بامداد امروز دوشنبه پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا، با بیان اینکه این سفر به دعوت روسای جمهور دو کشور دوست انجام می‌شود، تصریح کرد: کشور پاکستان از جمله کشورهای مهم جنوب آسیا و دارای روابط دیرینه‌ تاریخی و تمدنی با ایران است که همواره روابط سیاسی و اقتصادی و نیز همکاری‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای مورد توجه دو کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: رئیسی دوشنبه به پاکستان سفر می‌کند

رئیس جمهور با اشاره به نگاه مشترک جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در زمینه حقوق بشر، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با تروریسم تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست همسایگی و توسعه روابط با کشورهای اسلامی و همسو، علاقمند به ارتقای روابط با کشور پاکستان است و در این سفر مسائل مختلفی از جمله مسائل اقتصادی و تجاری، انرژی و مسائل مرزی با دولت پاکستان مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

رئیسی همچنین با بیان اینکه سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست، از هدف‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری مبادلات تجاری و اقتصادی با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه دو کشور در این زمینه خبر داد و گفت: مردم پاکستان، مردمی مومن، متدین و علاقمند به ارزش‌های انقلاب اسلامی بویژه به امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی هستند و محبت و ارادت خود به ایران اسلامی را بارها به اثبات رسانده‌اند، ما امنیت این کشور را امنیت خود می‌دانیم و معتقدیم تثبیت و ارتقای امنیت نقاط مرزی به نفع دو کشور و دو ملت خواهد بود.

رئیس جمهور همچنین توسعه روابط اقتصادی و تجاری با سریلانکا را از جمله اهداف سفر خود به این کشور عنوان کرد و با اشاره به رشد قابل توجه همکاری‌های دو کشور در حوزه فنی و مهندسی ابراز امیدواری کرد این سفر نقطه عطفی در ارتقای سطح روابط میان ایران و سریلانکا باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227974 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید