Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزاد حکمت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شروع فصل پاییز و آغاز فعالیت‌های آموزشی در مقاطع مختلف در این شرایط خاص و ضرورت انجام آموزش بصورت مجازی، نیاز به استفاده از اینترنت مخابرات را با شیب تند افزایش داده است.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۸۳ درصد مشترکان فعال به صورت همزمان (online) تقاضای سرویس داشته‌اند، افزود: گاهی اوقات قطع و وصل‌هایی در اینترنت مشترکان اتفاق می‌افتد که با توجه به آمار بالای مشترکان و استفاده همزمان آنان، این موضوع طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات منطقه کردستان به فراهم بودن بستر اینترنت برای استفاده مشترکان به ویژه آموزش در فضای شاد اشاره کرد و یادآور شد: زیرساخت‌های لازم برای استفاده از بستر اینترنت در استان فراهم شده است، به طوریکه تا یکسال آینده نیازی به افزایش ظرفیت نیست.

حکمت تاکید کرد: با مساعدت شرکت مخابرات ایران اقدام به افزایش و توسعه ظرفیت Bras(تجهیز مدیریت و تخصیص ip) کردیم و با تامین و نصب تجهیزات لازم، پتانسیل تامین سرویس، یک و نیم برابر افزایش یافته و معادل ۵۰ درصد امکانات قبلی رشد داشته است.

در حال حاضر ۵۱۱ روستای استان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ تلفن همراه در استان ۱۳۰ درصد است.

برچسب‌ها اینترنت کردستان شرکت مخابرات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت کردستان شرکت مخابرات ایران اینترنت کردستان شرکت مخابرات ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وعده تازه وزیر ارتباطات درباره افزایش سرعت اینترنت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وعده تازه وزیر ارتباطات درباره افزایش سرعت اینترنت
  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • افزایش بی سابقه سرعت اینترنت تا پایان سال
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند
  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • افزایش تعداد مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار مشترک