Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@20:39:58 GMT

نشست وزیر صمت با موتورسیکلت سازان

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۴۸۶۵

نشست وزیر صمت با موتورسیکلت سازان

خانه ملت: علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره راهکارهای وزارتخانه متبوعش برای تامین نیاز موتورسیکلت بازار با توجه به خروج شرکت‌های هندی از کشور، گفت: مقرر است جلسه‌ای با تشکل‌های موتورسیکلت برای رفع مشکلات آنها برگزار شود، آقای واعظی رییس دفتر رییس جمهوری نامه‌ای درباره این موضوع به من داده است که در نخستین فرصت جلسه‌ای با این تشکل‌ها به منظور بررسی مشکلات و استماع نقطه نظرات آنها برگزار خواهیم کرد و اقدامات لازم را به کار می‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: ما به رفع مشکلات حوزه موتورسیکلت کمک می‌کنیم.

وی در ادامه گفت و گو افزود: از آنجایی که در دولت50 هزار میلیارد تومان اعتبار برای کمک به واحدهای تولیدی خُرد و متوسط در نظر گرفته شده تا سرمایه در گردش آنها تامین شود، از این محل می‌توان به حوزه موتورسیکلت نیز کمک کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر صنعت موتورسیکلت سازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری ظهر سه شنبه در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و جمعی از معاونین عنوان کرد: هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است و قطعاً باعث جهش در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت و اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود و به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام تأکید کرد: ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

هژبری با بیان اینکه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه است، تأکید کرد: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن و… آن‌ها برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

کد خبر 6086384

دیگر خبرها

  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده