Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@12:08:48 GMT

هشدار فرانسه درباره احتمال وقوع حملات بیشتر

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۴۹۱۸

به گزارش تسنیم، « جرالد دارمانین» وزیر کشور فرانسه با این ادعا که پاریس در حال مبارزه با «ایدئولوژی اسلام گرایانه» است، گفت که احتمال وقوع حملات بیشتر وجود دارد.

این اظهارات وزیر کشور فرانسه پس از آن مطرح شد که روز پنجشنبه به دنبال حمله با چاقو در نزدیکی کلیسایی در شهر نیس فرانسه 3 نفر کشته و چندین نفر دیگر زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرالد دارمانین در این باره گفت که عملیات پلیس در این شهر در جریان است و کریستین استروسی شهردار نیس هم گفت که مظنون این حمله دستگیر شده که احتمالا تروریستی است.

همچنین وزیر کشور فرانسه از تشکیل اتاق بحران در این وزارتخانه خبر داد و ژان کاستکس نخست وزیر فرانسه نیز پارلمان این کشور را برای شرکت در نشست اتاق بحران ترک کرده است.

سیاست‌ها و اظهارات اسلام هراسانه اخیر مقامات فرانسوی بویژه امانوئل ماکرون باعث شده تا فرانسه با تنش و ناامنی مواجه شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار لغزندگی در جاده‌های ۷ استان

به گزارش «تابناک»، بر اساس هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی کشور، فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه موجب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و احتمال تگرگ در برخی مناطق کشور خواهد شد.

این سامانه امروز سه‌شنبه (۲۸ فروردین) چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، شرق و نیمه جنوبی اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، شمال شرق خوزستان و ارتفاعات استان‌های تهران و مازندران را در بر می‌گیرد.

گستره بارش‌ها فردا چهارشنبه (۲۹ فروردین) به خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، یزد، جنوب اصفهان و ارتفاعات استان‌های تهران و مازندران می‌رسد.

احتمال آب‌گرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، احتمال تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و احتمال خسارت به نهال و درختان آسیب پذیر از جمله مخاطرات این سامانه است.

سازمان هواشناسی کشور به احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابه‌جایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی توصیه کرده است.

دیگر خبرها

  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان/ رگبار باران در این ارتفاعات
  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور 
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • کشته شدن 1000 نیروی نظامی اوکراین در حملات روسیه/هشدار گروسی نسبت به وقوع حادثه اتمی در نیروگاه زاپوروژیا 
  • هشدار لغزندگی در جاده‌های ۷ استان
  • وقوع رگبار باران در ۱۷ استان کشور
  • هشدار ؛ وقوع رگبار باران در این ۱۷ استان
  • هشدار/ پیش‌بینی وقوع سیل در برخی استان‌های کشور
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۶ استان کشور