Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:11:50 GMT

قطع زنجیره کرونا در گرو تعطیلی ۲ هفته ای استان تهران

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۵۰۰۳

قطع زنجیره کرونا در گرو تعطیلی ۲ هفته ای استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، اعضا جلسه کمیته بررسی مشکلات حوزه سلامت استان تهران بر اتخاذ تصمیمات فوری و با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی، اجتماعی و امنیتی در خصوص تعطیلی دو هفته‌ای استان تهران موافقت کردند.

این اعضا قطع زنجیره کرونا و ایجاد فرصتی برای بازسازی توان مدافعان سلامت را در گرو تعطیلی دو هفته‌ای تهران دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسه مقرر شد، تا رایزنی‌های فوری برای تحقق تعطیلی تهران و جلوگیری از شیوع بیش از پیش کرونا انجام شود.

قرار دادن اقلامی مانند ماسک رایگان و کمک رسانی محله به محله با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی، نیروی انتظامی و بسیج نیز از دیگر تأکیدات اعضا جلسه کمیته بررسی مشکلات حوزه سلامت استان تهران بود.

بر اساس این گزارش، جلسه کمیته بررسی مشکلات حوزه سلامت استان تهران با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، عبدالحسین روح الامینی، اقبال شاکری و زهره الهیان اعضای کمیته سلامت مجمع نمایندگان تهران، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ و رؤسای سه دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاون شهردار تهران روز گذشته برگزار شد.

کد خبر 5059752

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا تعطیلی ادارات شهرستانهای استان تهران شهر تهران ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر شهرکرد توهین به پیامبر نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه هفته ناجا مواد مخدر پدافند غیرعامل هفته وحدت استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مرکزی گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران، سرداران جنگ اقتصادی هستند و با به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید با تأمین احتیاج کشور به انواع کالاها، در میدان مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن مجاهدت می‌کنند.

درودگر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که در اطاق بازرگانی شهر صنعتی کاوه برگزار شد افزود: بعضی مشکلات صنایع این شهرستان در حوزه مالیاتی، تأمین اجتماعی و تأمین انرژی، در حوزه اختیارات مسئولان شهرستانی بود که دستورات لازم برای برطرف شدن آنها صادر شد و بعضی مشکلات نیز باید در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد که مقرر شد تمهیدات لازم در سطح استان برای برطرف شدن آنها اتخاذ شود.
او با اشاره به اینکه قسمتی از مشکلات حوزه تولید این شهرستان باید در سطح کلان مطرح و با اصلاح قوانین و مقررات برطرف شود، گفت: در این خصوص نیز مکاتباتی به منظور اصلاح و بازنگری در بعضی قوانین و مقررات و تسهیل در آنها صورت خواهد گرفت که بعد از طی تشریفات اداری و گردش کار پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.
فرماندار ساوه نیز گفت: با توجه به ظرفیت‌های متعدد و متنوع صنعتی در بزرگترین شهر صنعتی کشور، موجب کاهش نرخ بیکاری در استان‌های همجوار شده است.
الیاسی افزود: تشکیل جلسات اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضائی از صنایع دادگستری شهرستان ساوه با حمایت دستگاه قضایی استان فرصت طرح پرونده‌های واحد‌های تولیدی که در روند تولید آنها موانعی ایجاد شده را مهیا کرده و این نشست‌ها کمک شایانی به مانع زدایی در تولید خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • سندروم پس از کرونا چیست؟