Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@23:00:27 GMT

جزئیات سرقت از علی دایی در زعفرانیه

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۵۰۳۹

سرهنگ محمد کالوسی در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: حوالی ساعت ۱۸ عصر روز چهارشنبه (۷ آبان ماه) علی دایی به همراه فرزندش در حال خروج از دفترکارش در خیابان آصف بود که ناگهان دو فرد سوار بر موتورسیکلت به او نزدیک شدند، گردنبند طلای او را به سرقت بردند و متواری شدند.

وی ادامه داد: دقایقی بعد از این سرقت و با اعلام موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تیمی از ماموران در محل حاضر شدند و بررسی شواهد و اظهارات شاکی که علی دایی بود، پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته او و بررسی تصاویر دوربین های در محل، دو نفر سوار بر موتورسیکلت از پشت به این فوتبالیست سابق کشورمان نزدیک شده و در عرض چند ثانیه گردنبند را از  گردن آقای دایی کشیده و متواری بودند.

سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره اینکه آیا دو سارق علی دایی را شناسایی کرده بودند یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه دو سارق از پشت به دایی و دخترش نزدیک شدند، به نظر نمی رسد که آنان از قبل شناسایی شده باشند یا حتی سارقان از این موضوع که از چه کسی سرقت می‌کنند، با خبر باشند و قصد قبلی درکار بوده باشد البته این موضوع در حال بررسی است و فعلا نمی‌توان به شکل قطعی درباره آن اظهار نظر کرد.

کالوسی درباره ارزش ریالی گردنبند علی دایی نیز اظهارکرد: ارزش گردنبند مسروقه به گفته علی دایی حدود ۸۰ میلیون تومان است اما نکته این است که متاسفانه گردنبند اوکاملا نمایان و قابل رویت بوده در حالی که یکی از هشدارهای همیشگی پلیس این است که شهروندان اقلام و اشیای قیمتی خود را به نمایش نگذارند.

وی درباره وضعیت این پرونده نیز گفت: ماموران کلانتری اقدام به تشکیل پرونده کرده و با ثبت اطلاعات و مستندات، پرونده را برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع داده اند.

منبع: الف

کلیدواژه: علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد

به گزارش همشهری آنلاین، چندی قبل زن جوانی به کلانتری ۱۲۲ دربند رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: مهاجرت کردم و ساکن کانادا هستم؛ برای عیددیدنی به ایران آمدم و وارد خانه‌ام در برجی در نیاوران شدم اما پی بردم که ۳ تخته فرش ابریشم، ۲ تخته تابلوفرش، ۲ عدد مجسمه برنزی و نقره‌ای، آینه‌شمعدان نقره‌ای به‌ارزش تقریبی ۴ میلیارد تومان به سرقت رفته است.

پس از تشکیل پرونده و ثبت شکایت در دادسرای ناحیه یک، تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی برای تحقیقات میدانی پای در صحنه سرقت گذاشتند و متوجه شدند خانه روبه‌رویی نیز که صاحب آن هم به کشور کانادا مهاجرت کرده است، هدف سرقت قرار گرفته است.

تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت‌ سالم بودن درب‌های ورودی خانه، حکایت از ورود سارقی آشنا دارد و سرایدار ساختمان به‌نام حامد چند روز قبل بدون اینکه با مدیر ساختمان تسویه حساب کند کار خود را ترک کرده است که همین موضوع شک تیم پلیس را برانگیخت!

قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام قتل دلخراش مادر جوان به دست پسرش | پدرم آنقدر بدگویی کرد که باور کردم مادرم...

بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کلید زده شد و کارآگاهان دریافتند که حامد پس از اینکه برج را ترک کرده مستقیماً به‌صورت غیرقانونی به کشور افغانستان سفر کرده است اما در این میان با ۳ نفر از دوستان خود که یک نفر آنها در گذشته سرایدار همین برج لاکچری بوده است، ارتباط مشکوک داشته است.

تیم تحقیق در گام بعدی با تجزیه و تحلیل‌های پلیسی مخفیگاه ۳ مرد جوان را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با بازپرس پرونده موفق به دستگیری آنها در یک عملیات منسجم شدند.

متهمان که در جریان بازجویی‌ها منکر جرم خود بودند پس از مواجهه با مدارک و شواهد موجود به سرقت اموال با همدستی حامد اعتراف کردند.

سردسته این باند گفت: در گذشته حدود ۸ سال در این برج لاکچری سرایداری می‌کردم و از حضور یا عدم‌حضور ساکنین در خانه‌شان مطلع بودم؛ هنگامی که شاکی و همسایه‌اش به کانادا مهاجرت کردند با حامد و ۲ نفر دیگر نقشه‌ سرقت را طراحی کردیم.

متهم ادامه داد: چون حامد سرایدار فعلی برج بود کلیدها را در اختیار داشت و این موضوع خیلی در ارتکاب سرقت کمک کرد؛ در مدت زمان ۲۰ روز، ۶ مرتبه به خانه شاکی و همسایه‌اش رفتیم و هرچه را بود سرقت کردیم؛ پس از ارتکاب جرم اموال مسروقه میان خودمان تقسیم شد و حامد به کشور افغانستان فرار کرد.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای سیر مراحل قانونی پرونده به زندان معرفی شدند.

کد خبر 845385 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد
  • سرقت میلیاردی از خانه ۲ مهاجر در برج‌های نیاوران
  • دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران
  • دستگیری زنی که دایی مرده خود را به بانک برای ضمانت برد
  • دستگیری زنی که دایی مرده خود را به بانک برای ضمانت برد + عکس | امضا کن خسته شدم!
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • حاشیه امن برای زورگیران خشن مسلح؛ تعطیلی صدور احکام محاربه؟!
  • امنیت؛ خط قرمزی غیرقابل گذشت