Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@15:53:52 GMT

ال کلاسیکوی داغ برای جذب رایگان ستاره بایرن

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۵۰۸۷

ال کلاسیکوی داغ برای جذب رایگان ستاره بایرن

کیکر مدعی شد دو تیم رئال مادرید و بارسلونا خواهان جذب رایگان داوید آلابا هستند.

به گزارش "ورزش سه"، داوید آلابا یکی از موثرترین بازیکنان بایرن مونیخ طی فصول گذشته بوده اما تا این لحظه برای تمدید قرارداد با باشگاه آلمانی به توافق نرسیده است. همچنین قرارداد فعلی مدافع اتریشی تا سال 2021 اعتبار دارد.

 

آلابا در فصل گذشته نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه داد و می‌توان از او به عنوان یکی از مهمترین ارکان کسب سه گانه توسط بایرن مونیخ تحت هدایت هانسی فلیک یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

طی ماههای اخیر اما صحبت های زیادی در رابطه با تمدید قرارداد ستاره اتریشی بایرن مونیخ مطرح شده اما به نظر می رسد که در حال حاضر تمام مذاکرات در بن بست قرار گرفته است و در واقع داوید آلابا بیش از هر زمان دیگری به درهای خروج بایرن مونیخ نزدیک شده است.

 

حالا اما نشریه کیکر آلمان مدعی شده که دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا شرایط جذب آلابا را دنبال می‌کنند و طی ماه‌های آینده شاهد یک ال کلاسیکوی داغ برای انتقال رایگان ستاره اتریشی خواهیم بود.

بایرن مونیخ بارسلونا دیوید آلابا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ بارسلونا دیوید آلابا رئال مادرید بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلوریان ویرتس بخشی جدایی ناپذیر از برنامه‌های بایرن مونیخ

بایرن مونیخ برای جذب فلوریان ویرتس بسیار جدی است

طرفداری | فلوریان ویرتس با عملکردی که طی سال‌های گذشته با وجود مصدومیت طولانی مدت و شدیدی که دچارش شد، همواره عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و همین باعث شده مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ قرار بگیرد.

یکی از این باشگاه‌ها نیز بایرن مونیخ است که مطابق انتظار به این استعداد آلمانی علاقه بسیار زیادی دارد. هر چند کار بسیار سختی نیز دارد تا نگذارد او از آلمان خارج شود. 

بیش‌تر بخوانید:

پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟

اعلام برنامه فلوریان ویرتس برای آینده از سوی پدر و ایجنتش

به گزارش گئورگ هولتسنر از کیکر؛ فلوریان ویرتس نقش مهمی در برنامه‌های میان مدت و بلند مدت بایرن مونیخ دارد. سران باشگاه تحت تأثیر زوج او با جمال موسیالا در تیم ملی آلمان قرار گرفته‌اند. اگر این بازیکن در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو در دسترس باشد، باواریایی‌ها حاضرند برای آوردن او به مونیخ هزینه زیادی را بپردازند. با این حال شانس کمی وجود دارد ویرتس به‌جای سال 2025، در این تابستان تصمیم به ترک بایرلورکوزن بگیرد.

گفتنی است قرارداد ویرتس با لورکوزن تا سال 2027 اعتبار دارد و هنوز سه فصل دیگر از آن باقی مانده است. او در فصل جاری در تمامی رقابت‌ها برای بایر، موفق شده 17 گل به ثمر برساند و 18 پاس گل بدهد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند
  • با وجود حضور در لیست فروش، سرژ گنابری تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد
  • فلوریان ویرتس بخشی جدایی ناپذیر از برنامه‌های بایرن مونیخ
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • بایرن و اولین شکار تابستانی از اشتوتگارت
  • طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!
  • ستاره لورکوزن: حالا کودکان آلمانی یک قهرمان خوب دارند!
  • دایو اوپامکانو: شایعات؟ قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد، تا 2026!
  • تایید وجود بند فسخ در قرارداد سباستین هونس با اشتوتگارت
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-0 کلن (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)