Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-18@03:55:25 GMT

تصادف مرگبار محور سمیرم- حنا

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۵۱۷۰

تصادف مرگبار محور سمیرم- حنا

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین و به نقل از ایران آنلاین، سرهنگ سهراب قرقانی روز جمعه اظهارداشت: بامداد امروز با اعلام  یک مورد تصادف منجر به فوت در این محور به پلیس ۱۱۰  بلافاصله گشت انتظامی و عوامل پلیس راه به محل اعزام شدند.  
به گفته وی در این حادثه رانندگی کامیونت ایسوزو با سواری سمند تصادف کرده بود که متاسفانه راننده و سرنشین سمند در دم جان باختند و راننده ایسوزو  مجروح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس سمیرم تصریح کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان واحد تصادفات رانندگی پلیس راه  در حال بررسی است.
سرهنگ قرقانی با بیان اینکه این محور یک جاده فرعی ۳۰ کیلومتری در شرق شهرستان محسوب می شود، ادامه داد: رانندگی با سرعت مجاز و و پرهیز از عجله و شتاب نقش مهمی در کاهش حوادث رانندگی دارد.
وی افزود: این ماه از سال روزهای پایانی برداشت محصول سیب درختی شهرستان را شاهد هستیم و به همین دلیل تردد و آمد و شد کامیون، وانت و کامیونت در همه محورهای فرعی و اصلی پرتعداد است که می‌طلبد رانندگان نیز دقت و هوشیاری بیشتری داشته باشند.
سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان، دارای چهار بخش شامل وردشت، پادنا، مرکزی و پادنای بزرگ، ۶ شهر شامل کُمه، سمیرم، بیده، ونک، حنا و فتح‌آباد و ۱۵۰ روستا و آبادی است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تصادف مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا + فیلم

سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو، موجب برخورد آن با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا شد. راننده بر اثر این حادثه مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • سه محور فرعی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد
  • سه محور فرعی جنوب استان مسدود شد
  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا + فیلم
  • سهم عجیب ۹۶ درصدی رانندگان با تجربه در تصادفات! / رانندگان تازه کار سهم صفر درصدی در تصادفات نوروزی داشتند!
  • سهم افراد در تصادفات رانندگی مشخص شد
  • پلیس راهور : ۹۶ درصد از تصادفات توسط کسانی بوده که بیش از ۲ سال از دریافت گواهینامه رانندگی‌شان گذشته
  • ◄ افزایش تصادفات رانندگی به دلیل خرابی جاده های کرمانشاه به نهاوند و همدان به اسدآباد