Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@23:48:36 GMT

نمونه‌ای دیگر از آزادی بیان در غرب

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۵۲۴۹

شبکه اجتماعی اینستاگرام، حساب رسمی پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب اسلامی به زبان فرانسوی را مسدود کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  رهبر انقلاب چهارشنبه شب، در پیامی کوتاه به جوانان فرانسه که از طریق شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، از آنان خواستند از رئیس جمهور خود سوال کنند که چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد، ولی تردید در هالوکاست در آنجا جرم است و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هم‌اکنون صفحه جدید فرانسوی سایت رهبر انقلاب در اینستاگرام instagram.com/fr.Khamenei.ir به عنوان صفحه جایگزین صفحه مسدود شده، آغاز به کار کرده است. برچسب ها: آزادی بیان ، اینستاگرام رهبر ، مسدود

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آزادی بیان اینستاگرام رهبر مسدود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس

ستاره معصومی، همسر سابق مهدی قائدی در صفحه جدید اینستاگرام خود، متنی کنایه‌آمیز را منتشر کرد.

طرفداری | مهدی قادی از ستاره معصومی جدا شده است.

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد