Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ژاپن فیلم «مادران حقیقی» ساخته نائومی کاواسه را برای رقابت در بخش بهترین فیلم بین‌المللی اسکار نود و سوم برگزید.

این فیلم که با اقتباس از رمان تسوجی‌مورا میوکی ساخته شده با تمرکز بر زوجی با بازی ناگاساکو هیومی و اویا آزاتا شکل گرفته که یک بچه را به فرزندی می‌پذیرند و سال‌ها بعد، با درخواست مادر بچه روبرو می‌شوند که می‌خواهد فرزندش را پس بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که امسال با لیبل فستیوال کن از آن استقبال شد در جشنواره تورنتو برای نخستین بار به نمایش درآمد و از ۲۳ اکتبر در ژاپن روی پرده سینماها رفت.

آخرین بار که فیلمی از ژاپن به عنوان فینالیست در بخش فیلم بین‌المللی اسکار انتخاب شد «دله‌دزدها» ساخته کورئیدا هیروکازو در سال ۲۰۱۹ بود. تاکنون تنها فیلم «عزیمت‌ها» ساخته تاکیتا یوجیرو در سال ۲۰۰۹ برنده اسکار شده است.

گرچه کاواسه به طور مرتب در جشنواره کن حضور دارد و کارش را سال ۱۹۹۷ با دریافت دوربین طلا برای «سوزاکو» شروع کرده اما معمولاً خیلی مورد علاقه منتقدان و تماشاگران ژاپنی نیست. با این حال فیلم‌های نادری از وی در ژاپن نیز پرفروش شده‌اند که «لوبیای شیرین» در سال ۲۰۱۵ درامی با بازی کیکی کرین از جمله آنها بوده است.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1449375

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان اسکار بین المللی ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد

به گزارش پارس نیوز ، مجموعه «نون. خ ۵» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجیدر ۲۴ قسمت ساخته شده و تا ۹ اردیبهشت ماه پخش آن ادامه دارد.

نون خ ۵» از پانزدهم فروردین هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. این سریال در ۲۴ قسمت ساخته شده و تا ۹ اردیبهشت ماه پخش آن ادامه دارد. فصل پنجم سریال «نون. خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است.

 

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

«نون خ ۱» نوروز ۹۸، «نون خ ۲» اواخر فروردین ۹۹ و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفته‌اند. این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن در نوروز سال گذشته نیز با استقبال روبرو شد.

دیگر خبرها

  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • پارک چان ووک «اولدبوی» را به تلویزیون می‌برد
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • ببینید | اسکار به تمارض
  • ساختمانی که برخلاف اصول مهندسی ساخته شد
  • اکران «مست عشق» حسن فتحی به تعویق افتاد